کارگاه آموزشی تخصصی «صحافی قرآن» در غزه
کد خبر: 3682441
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

کارگاه آموزشی تخصصی «صحافی قرآن» در غزه

گروه بین‌الملل: کارگاه آموزشی تخصصی «صحافی قرآن» به همت وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین و با همکاری وزارت توسعه اجتماعی اين كشور آغاز شد.

 برگزاری کارگاه آموزشی «صحافی قرآن» در فلسطینبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین؛ این کارگاه تخصصی از دیروز(25 دی‌ماه) آغاز شد و به مدت 6 روز ادامه دارد.

امیر ابوعمرین، مدیرکل واحد قدس و روابط عمومی وزارت اوقاف فلسطین در این باره گفت: این کارگاه آموزشی با هدف حمایت از نسخه‌های قرآن کریم در اماکن مختلف به‌ویژه مساجد برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به این که وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین طرح‌ها و پویش‌های مختلفی برای بازسازی، ترمیم و حمایت از مساجد اجرا می‌کند، گفت: کارگاه آموزشی صحافی قرآن، حرکتی در جهت تکریم کتاب خدا و اهمیت‌دادن به جایگاه و عظمت قرآن است.

ریاض بیطار، مدیرکل وزارت توسعه اجتماعی فلسطین نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری مشترک بین این وزارت‌خانه و وزارت اوقاف فلسطین گفت: توافقات لازم برای برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی هدفمند در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان فلسطینی انجام شده است.

در این کارگاه آموزشی شش روزه،  شماری از شهروندان فلسطینی فعال در عرصه صحافی حضور دارند و آموزش‌های لازم در خصوص صحافی قرآن را خواهند آموخت و در انتهای این کارگاه از شرکت‌کنندگان قدردانی و به آن‌ها گواهی حضور اعطا خواهد شد/.

captcha