سنجش حافظان نوجوان در مساجد غزه + عکس
کد خبر: 4073246
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲

سنجش حافظان نوجوان در مساجد غزه + عکس

وزارت اوقاف فلسطین در نوار غزه طرح سنجش یک جلسه‌ای ویژه حافظان قرآن دختر و پسر نوجوان را در دو مسجد به اجرا گذاشت.

به گزارش ایکنا به نقل از قدس نت، اداره کل قرآن کریم وزارت اوقاف و امور دینی نوار غزه طرحی را با عنوان «تلاوت قرآن کریم در یک جلسه» و با مشارکت 12 قرآن‌آموز پسر و 19 قرآن‌آموز دختر از نهاد قرآن کریم غزه برگزار کرد.

عبدالهادی الاغا، معاون وزارت اوقاف غزه به همراه محمد سالم، مدیر کل اداره امور قرآن کریم، زیاد احمد، مدیر کل حوزه حافظان قرآن کریم و حمد النجار، مدیر حوزه آموزش حفظ قرآن کریم، محمد ابوسعده، رئیس اوقاف غزه و مها الشوبکی، رئیس حوزه حفظ قرآن بانوان از روند اجرای این طرح بازدید کردند.

این طرح برای قرآ‌ن‌آموزان دختر در مسجد خالد بن ولید و برای قرآن‌آموزان پسر در مدرسه الحساینه غزه برگزار شد.

الأغا، معاون وزارت اوقاف غزه طی نطقی در این مراسم گفت: مایه خرسندی است که می‌بینیم پسران و دخترانمان در یکی از خانه‌های خدا جمع می‌شوند و طی یک جلسه قرآن را تلاوت می‌کنند.

او افزود: این اتفاق یقین ما را به نزدیک بودن زمان پیروزی، خیر، برکت و آزادسازی سرزمین فلسطین برای امت اسلامی و ملت فلسطین بیشتر می‌کند.

وی افزود: این صحنه موجب گشادگی روح با نور و آرامش و رحمت الهی است و این امید را در ما زنده می‌کند که دستیابی ما به هدفمان نزدیک شده است. امیدواریم که خداوند وقتی که به او و کتابش پناه می‌بریم از ما راضی باشد. اجرای طرح گوش فرا دادن به 31 حافظ دختر و پسر قرآن کریم در یک جلسه گواه بر میزان استقبال از این طرح قرآنی رو به توسعه است.

معاون وزیر اوقاف غزه از تلاش‌های اداره کل قرآن کریم و دست‌اندرکاران این حوزه اعم از حافظان دختر و پسر در سطح ادارات اوقاف در استان‌های پنجگانه نوار غزه به منظور اجرای این طرح در راستای ارتقای سطح حفظ و تدبر قرآنی قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha