پیکر چهار شهید مدافع حرم و دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع می‌شود
کد خبر: 3688947
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

پیکر چهار شهید مدافع حرم و دفاع مقدس در استان اصفهان تشییع می‌شود

گروه اجتماعی: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از تشییع و خاکسپاری پیکر سه شهید مدافع حرم و یک جانباز دفاع مقدس در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در استان اصفهان خبر داد.

سید علی قریشی، معاون فرهنگی-اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان اظهار کرد: پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون به نام‌های سید قربان موسوی و سید یاسین حسینی از شهرستان نجف‌آباد و اسماعیل سروری از شهرستان درچه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در زادگاه خود تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
وی با بیان اینکه شهدای نامبرده همگی مفقودالجسد بوده و به تازگی تفحص و شناسایی شده‌اند، افزود: پیکر شهید اسماعیل سروری در روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه در شهرستان درچه و پیکر شهید سید قربان موسوی و شهید سید یاسین حسینی، پنجشنبه 19 بهمن‌ماه در شهرستان نجف‌آباد تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
قریشی اضافه کرد: جانباز 70 درصد حمیدرضا سلیمیان که در سال 1366، در سن 18 سالگی و در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه جانبازی نائل شده بود، صبح دیروز به فیض شهادت رسید و قرار است پیکر مطهر این جانباز شهید در روز جمعه 20 بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای اصفهان به سمت گلستان شهدا تشییع و به خاک سپرده ‌شود.

captcha