ایران مرکز معنوی دنیای اسلام است
کد خبر: 3690793
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

ایران مرکز معنوی دنیای اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده و این به برکت اسلام ناب محمدی است، گفت: انقلاب اسلامی به ایران عزت داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی نسب، رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در جمع پرشور مردم خمینی‌شهر در راهپمایی 22بهمن، با بیان اینکه خمینی شهر خاستگاه بیش از 2300شهید است، اظهار کرد: خمینی‌شهر در عرصه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)، حدود 18شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.
وی افزود: مردم خمینی شهر در صحنه‌های مختلف با حضور پررنگ خود علاقه‌شان را به انقلاب، نظام و خون شهدا اعلام کرده‌اند.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: آمریکا و دیگر دشمنان ایران آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را دارند، در حالیکه هیچ‌گاه به این آرزو نخواهند رسید، زیرا این ملت دشمنان را نابود کرده و خود ماندگار خواهد ماند و این وعده الهی است.
حجت‌الاسلام طباطبایی نسب با بیان اینکه مهم‌ترین علت دشمنی و مخالفت آن‌ها این است که ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده و این به برکت اسلام ناب محمدی است، گفت: انقلاب اسلامی به ایران عزت داد و اکنون انقلاب و اسلام ناب، ایران را در جهان ممتاز کرده است.
وی ادامه داد: کشوری را نمی‌توان پیدا کرد که دموکراتیک‌تر از جمهوری اسلامی ایران باشد، زیرا در چهل سال گذشته، حدود 40 انتخابات با حضور و مشارکت گسترده مردم  در کشور ما برگزار شده است.
طباطبایی نسب بیان کرد: یکی از علل قدرت ایران اسلامی، رهبری آگاهانه و شجاعانه و حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب، رهبر همه مسلمین و مظلومان جهان است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، نعمتی الهی برای یک ملت و کشور است.

وی با بیان اینکه ایران مرکز معنوی دنیای اسلام است و مردم به مکتب امامت و ولایت پایبند هستند، گفت: امروز کشورهای اسلامی از ایران الگو می‌گیرند که این نشان دهنده تاثیر انقلاب و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

captcha