ثبت‌نام 1400 نجف‌آبادی برای شرکت در بزرگترین رویداد قرآنی کشور
کد خبر: 3694959
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

ثبت‌نام 1400 نجف‌آبادی برای شرکت در بزرگترین رویداد قرآنی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سه حوزه امتحانی شهرستان نجف آباد با حضور بیش از 1400 قرآن پژوه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلین اصغر توسلی در ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌‎های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمد امسال آزمون ششمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قران کریم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در قالب آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی افزود: در همین راستا این آزمون که بزرگ‌ترین رویداد قرآنی شهرستان نجف آباد محسوب می‌شود با حضور ۱۴۲۹ شرکت کننده در سه حوزه امتحانی به صورت سراسری و همزمان با سراسر کشور در صبح روز پنجشنبه 10 اسفند ماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد ادامه داد: این آزمون در دانشگاه شهید آیت، آستان مقدس امامزاده شمس الدین محمد(ع) علویجه و زندان نجف آباد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلین توسلی در پایان اضافه کرد: همچنین مرحله شفاهی این آزمون نیز برای رشته‌هایی که دو مرحله ای برگزار می شود در مرکز حفظ نخصصی قران کریم نجف آباد واقع در کتابخانه آیت‌الله حججی و دانشگاه شهید آیت برگزار می‌شود.

captcha