برپایی نمایشگاه‌های هنری در موزه هنرهای معاصر اصفهان
کد خبر: 3710320
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

برپایی نمایشگاه‌های هنری در موزه هنرهای معاصر اصفهان

گروه فرهنگی - مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان از جزئیات برگزاری برنامه‌های این موزه در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مهدی تمیزی، اظهار کرد: موزه هنرهای معاصر پیرو گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان برنامه ریزی خود را در حوزه هنرهای تجسمی انجام داده و امیدوار است میزبان خوبی برای شهروندان هنردوست و هنرمندان همراه باشد.
وی افزود: نخستین برنامه این موزه، افتتاحیه نمایشگاه عکس های ایزابل اشراقی با عنوان «بازگشت به ریشه‌ها» بود که روز پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت 16:30 در گالری شماره یک موزه برگزار شد.
وی ادامه داد: ایزابل اشراقی متولد اصفهان است. او پدری ایرانی و مادری فرانسوی دارد و در سه سالگی اصفهان را ترک کرده و در سفرهایی که به اصفهان داشته از سر علاقه و نوستالژی به اصفهان، عکاسی کرده است.
مدیر موزه هنرهای معاصر از برگزاری برنامه دیگری با محوریت گردهمایی طراحان و معماران برای اجرای اسکیس دولتخانه صفوی خبر داد و گفت: این برنامه روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 20 در محل موزه برگزار شد.
تمیزی ادامه داد: در این برنامه 120 نفر شرکت کننده به همراه 8 استاد معماری برای اجرای اسکیس به مدت سه ساعت به چهار نقطه دولتخانه صفوی رفتند.
وی گشایش نمایشگاه گرافیک طراحان آزاد را عنوان برنامه دیگر موزه هنرهای معاصر در این هفته فرهنگی دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت دهمین سال پروژه پوستر طراحان آزاد و روز جهانی گرافیک، هشتم اردیبهشت در گالری شماره 3 موزه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه موزه هنرهای معاصر در روز پایانی هفته فرهنگی اصفهان میزبان افتتاحیه نمایشگاه عکس افغانستان بدون جنگ با عنوان «نکورویان فرخار» است، گفت: این نمایشگاه در روز یکشنبه نهم اردیبهشت از ساعت 16:30 در گالری شماره 2 موزه با سخنرانی فاطیما حسینی (کیوریتور) و سید مرتضی رضوانی (سردبیر ماهنامه برای فردا ) افتتاح می‌شود.
تمیزی خاطرنشان کرد: موزه هنرهای معاصر اصفهان وابسته یه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افتخار دارد که در این ایام میزبان اهالی اصفهان و به ویژه هنرمندان باشد.
انتهای پیام

captcha