رقایت 450 اصفهانی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی
کد خبر: 3714758
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

رقایت 450 اصفهانی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی

گروه فعالیت‌های قرآنی-کارشناس مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از رقایت 450 نفر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش دانشگاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبرداد.

رقایت 450 اصفهانی در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

محمدجواد حق‌شناس، کارشناس مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درگفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل۳۰ جزء، ۲۰جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، ۳ جزء، ۱ جزء و حفظ سوره واقعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 450 نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت کردند، افزود: ۲۲۰ نفر از شرکت کنندگان این دوره از مسابقات دانشجو، ۳۰ نفر از اساتید و ۲۰۰ نفر از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بودند.

کارشناس مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه رتبه‌های اول تا سوم این بخش از مسابقات به مرحله ملی آن راه پیدا می‌کنند، بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند در بخش ادبی، هنری، دعا و فناوری نیز شرکت کنند که البته این بخش به صورت جشنواره‌ای برگزار می‌شود و علاقمندان باید آثار خود را به تهران ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha