سومین حرم اهل بیت(ع) به میزبانی لاله گلگون كفن مدافع حرم رفت
کد خبر: 3720762
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

سومین حرم اهل بیت(ع) به میزبانی لاله گلگون كفن مدافع حرم رفت

گروه اجتماعی ـ در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید مدافع حرم شهید محمدمهدی فریدونی در شیراز برگزار شد.

سومین حرم اهل بیت(ع) به میزبانی لاله گلگون كفن مدافع حرم رفت

به گزارش ايكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت مولای متقیان، اب‌الائمه حضرت علی(ع) پیكر مطهر شهید مدافع حرم، محمد مهدی فریدونی عصر دیروز، 16 خردادماه وارد شیراز شد.
مراسم استقبال از پیكر این شهید مدافع حرم با حضور مردم شهیدپرور شیراز و جمعی از فرماندهان نظامی در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار شد و سپس پیكر این شهید برای برگزاری مراسم تشییع به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) انتقال یافت.
مراسم تشییع شهید فریدونی، این آلاله پرپر شده مدافع حرم نیز شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم و زائران و مجاوران سومین حرم اهل بیت(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
بعد از آن پیكر مطهر این شهید جهت برگزاری مراسم و تشییع و خاكسپاری به زادگاهش یعنی شهرستان فسا انتقال یافت و در ساعت 22 نیز مراسم مردم فسا با پیكر این شهید بزرگوار در جوار شهدای گمنام فسا برگزار شد.
پیکر مطهر این شهید والامقام ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه، ۱۷ خردادماه از معراج شهدا در میدان شهدای فسا تشییع و بعد از اقامه نماز با حضور آیت‌الله احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در گلزار شهدای امام زاده حسن(ع) فسا به خاک سپرده شد.
پاسدار رشید اسلام محمد مهدی فریدونی هفتمین شهید مدافع حرم شهرستان فسا به شمار می‌آید که در حین عملیات مستشاری علیه تروریست‌های تکفیری وهابی داعش در منطقه ابوکمال سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید فریدونی متولد سال 1366 شهرستان فسا بود که داوطلبانه و پس از پیگیری های فراوان جهت دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم به سوریه اعزام شد. این شهید روز 13 خردادماه مصادف با شب 19 ماه مبارک رمضان با زبان روزه در اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید.
یادآور می‌شود، مراسم وداع با پیکر شهید فریدونی نیز صبح دیروز با حضور سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از همرزمان و زائران شهدا در معراج الشهدای تهران برگزار شد.
انتهای پیام

captcha