چهارمین دوره مسابقات «مصباح» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3725447
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

چهارمین دوره مسابقات «مصباح» در اصفهان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه مهد قرآن کریم گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآنی مصباح که مسابقات سالیانه مهد قرآن کریم است، تابستان امسال در شهر اصفهان و تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره مسابقات مصباح در اصفهان برگزار می‌شود

حسین خاکسار هرندی، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: این مسابقات در چهار گروه زیر 12 سال، بین 12 تا 18سال، 18 سال به بالا و مربیان در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء 1، ده جزء،20 جزء، حفظ کل، ترتیل و قرائت برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقات دو مرحله شهرستانی و استانی دارد که در مرحله اول آن داورانی به تمام شهرستان‌ها اعزام خواهند شد و از شرکت کنندگان آزمون خواهند گرفت و برترین‌های هر شهرستان برای شرکت در مرحله استانی به شهر اصفهان خواهند آمد.
مدیر موسسه مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان بیان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات مصباح چهار، در تیرماه و مرحله استانی آن در مردادماه برگزار می‌شود که البته در کنار این مسابقه، متقاضیان باید در آزمون نهج‌البلاغه نیز شرکت کرده تا با نهج‌البلاغه نیز آشنایی پیدا کنند.
خاکسار هرندی با بیان اینکه برنامه‌های این مرکز برنامه‌هایی نه تنها مختص به تابستان، بلکه مختص به تمام سال است ادامه داد: در تابستان برنامه‌های موسسه گستردگی و جذابیت بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه اکنون 100 موسسه مهد قرآن کریم در استان فعال هستند که 14 موسسه آن در شهر اصفهان ئایر است، گفت: یک هزار نفر در این موسسات فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha