جهاددانشگاهی واحد اصفهان مجموعه‌ای متحد و منسجم است
کد خبر: 3728233
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

جهاددانشگاهی واحد اصفهان مجموعه‌ای متحد و منسجم است

گروه اجتماعی - معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: تیم متحد و منسجم باعث پیشرفت یک مجموعه می‌شود و این موضوع در واحد اصفهان مشهود است و نباید اجازه داد که این قضیه دچار اشکال و خلل شود.

جهاددانشگاهی واحد اصفهان مجموعه‌ای متحد و منسجم است

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سید سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاددانشگاهی در دیدار با رییس و معاونین  جهاد واحد اصفهان، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که شاهد رشد و پیشرفت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان هستیم.
وی با بیان اینکه واحد اصفهان در حوزه‌های مختلف آموزشی پژوهشی و فرهنگی توسعه مناسبی داشته است، افزود: به لحاظ مالی واحد اصفهان رشد خوبی داشته اما مهمتر از این موضوع تیم متحد و همسویی است که در این واحد شکل گرفته و این نشان می‌دهد که خرد جمعی در این مجموعه به درستی ایجاد شده است.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی ادامه داد: خوشحالم که در این بحران اقتصادی کشور، واحد اصفهان به ثبات از لحاظ درآمدی و ساختاری رسیده است.
هاشمی خاطرنشان کرد: آیا با اوضاع و احوالی که تا چند سال آینده در کشور از نظر وضعیت اقتصادی پیش می‌آید، می‌توان فعالیت‌ها را پیش برد؟ این سوالی است که باید در واحدها مطرح شود و با یک علامت سوال بزرگ مشخص شود. برای حل این موضوع و دچار نشدن به کساد باید فکر کرد و تصمیمی برای منابع درآمدی اتخاذ کرد و نباید تنها به یک منبع درآمدی متکی بود.
وی با بیان اینکه ادامه بحران اقتصادی موجود ممکن است به جهاد دانشگاهی ضربه بزند، گفت: باید فکری برای سرمایه گذاری در واحدها انجام شود. اگر صبر کنیم تا مشکل پیش بیاید و پس از آن به فکر چاره باشیم، نمی توان مشکلی را حل کرد و بحران را گذراند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی با تاکید بر اینکه حضور و جذب نیروهای متخصص، قطعا تحول ایجاد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: تیم متحد و منسجم باعث پیشرفت یک مجموعه می‌شود و این موضوع در واحد اصفهان مشهود است و نباید اجازه داد که این قضیه دچار اشکال و خلل شود.
همچنین در این دیدار، محمود مراثی، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با اظهار خوش آمدگویی به دکتر هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: دکتر هاشمی از جمله افرادی در دفتر مرکزی هستند که در جریان فعالیت‌های واحدها به خصوص واحد اصفهان قرار دارند و این نشان از اهمیت ایشان به واحدهای استانی است.
وی افزود: در چند سال اخیر فعالیت‌هایی در واحد اصفهان انجام گرفته که برآیند این فعالیت‌ها منجر به ایجاد تراز مثبت مالی نسبت به سال‌های گذشته شده است.
رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان ادامه داد: جا دارد به دلیل این پیشرفت‌ها از تمام همکاران تشکر کنم، چرا که سعی و تلاش بسیار مناسبی در این مدت وجود داشته است؛ امیدواریم این تلاش‌ها بیش از پیش ادامه یابد.
مراثی اضافه کرد: در حال حاضر ​8 مرکز آموزش‌های کوتاه مدت، یک مرکز آموزش مجازی، 9 گروه آموزشی در واحد اصفهان فعال است و در طول یک سال گذشته حدود 30 هزار فراگیر در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.
گفتنی است؛ سید سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور و سید مجید تولیت‌ ابوالحسنی، مدیرکل نظارت و گسترش مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی از مراکز و بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی واحد اصفهان بازدید کردند.

انتهای پیام

captcha