رقابت‌های روز دوم مسابقات قرآن اوقاف در خراسان رضوی آغاز شد
کد خبر: 3730637
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
در بخش بانوان؛

رقابت‌های روز دوم مسابقات قرآن اوقاف در خراسان رضوی آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رقابت‌های روز دوم مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در بخش خواهران امروز در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.

برنامه زمان بندی رقابت چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، شامگاه دیروز ۲۴ تیرماه در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی فدک برگزار شد.
در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف که در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه در بخش بانوان در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و دعاخوانی در حال برگزاری است.

در روز اول این مسابقات متسابقان در رشته‌های حفظ کل، دعاخوانی، ترتیل و حفظ 10 جزء با هم به رقابت پرداختند. همچنین در روز دوم مسابقات که از ساعت هشت صبح، 26 تیرماه برگزار خواهد شد، متسابقان در رشته‌های حفظ کل، ادامه حفظ 10 جزء، ترتیل و قرائت و در روز27  تیرماه نیز متسابقان در رشته حفظ پنج جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت.

برنامه زمان بندی رقابت چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

گفتنی است، در مرحله استانی مسابقات معارفی که ۲۱ تیرماه همزمان با سراسر استان برگزار شد، ۹۵ متسابق از مشهد در رشته‌های حفظ موضوعی قرآن کریم، تفسیر سوره حجر و نحل ، حفظ احادیث و نهج البلاغه با سایر متسابقان استان به رقابت پرداختند که اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha