اردوهای جهادی؛ روحیه انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3734965
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

اردوهای جهادی؛ روحیه انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی خودسازی و محرومیت‌زدایی است گفت: اردوهای جهادی روحیه انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اردوهای جهادی روحیه انقلابی؛ در تحقق اقتصاد مقاومتی

صفی‌الله صفایی، رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مهم‌ترین اهداف اردوهای جهادی خودسازی و محرومیت‌زدایی است.
وی با بیان اینکه چند روز اخیر بازدیدی از اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان داشته است افزود: معیار اصلی جهاد خودسازی و از خودگذشتگی است.
صفایی با بیان اینکه جهاد مختصص قشر خاصی نیست اضافه کرد: هر فردی که قلبش برای نظام و انقلاب اسلامی می‌تپد در اردوهای جهادی شرکت می‌کند، جهاد شمایل دنیای آزادی و استقلال در عرصه کار و تلاش و پیکار علیه فقر و تنگدستی و رذالت و ذلت است
رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تاکید بر اینکه اردوهای جهادی روحیه انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی است گفت: دانشجویان به همت بسیج دانشجویی مرکز همدان به ۴ روستای شهرستان فامنین از توابع استان همدان خدمات رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه دو گروه جهادی از دو هفته قبل در مناطق محروم مشغول به خدمت هستند عنوان کرد: این دو گروه در قالب اکیپ‌های 40 نفره تا پایان هفته جاری در مناطق محروم استان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
انتهای پیام

captcha