تجلیل از «فعالان اقامه نماز و کارمندان نمونه» در بوشهر
کد خبر: 3744091
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

تجلیل از «فعالان اقامه نماز و کارمندان نمونه» در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ طی آئینی با حضور قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر از «فعالان امر اقامه نماز و کارمندان نمونه» این بنیاد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌‌و‌المسلمین سیدعلی‌اصغر رکنی، دبیر ستاد اقامه نماز و قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر، در آئین تجلیل از «فعالان امر اقامه نماز و کارمندان نمونه» روز گذشته، 13 شهریور بر لزوم فرهنگ‌سازی اقامه نماز در ادارات تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات فرهنگ‌ساز‌ی، برگزاری مسابقات و خواندن آيات و روايات با موضوع «نماز» مکانيزم تشويق و ترغيب را ممکن می‌سازد.

نماز؛ فريضه واجب دينی و الهی برای مسلمانان

وی افزود: نماز، اولين تكليف و فريضه دينی و الهي است كه بر هر فرد مسلمانی واجب می‌شود و هيچ تعطيل‌بردار نخواهد بود و این واجب دینی ساده‌ترين و صميمی‌ترين ارتباط بين عابد و معبود است.

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر با تأکید بر اشاعه فرهنگ نماز در جامعه، گفت: نماز ارتباط قلبی انسان با خداوند بلندمرتبه است و هرچه کیفیت آن بهتر باشد، ارتباط انسان با خداوند قوی‌تر می‌شود.

 وی عنوان کرد: نماز در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش معنوی و تأثیرگذاری دارد و به این فریضه مهم دینی در احادیث و کلام الهی بسیار تأکید و اشاره شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌علی‌اصغر رکنی، بر ضرورت بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) در حوزه نماز، تأکید و بیان کرد: یکی از راه‌کارهای اشاعه و ترویج نماز در جامعه، سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نماز است که باید همه به آن مراجعه و نسبت به آن تدبر کنند.

حامد رضایی، معاون پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر در این مراسم با تقدیر از زحمات تمامی کارکنان این اداره کل، با بیان اینکه تمام کارمندان بنیاد مسکن استان بایستی با تلاشی مضاعف نسبت به انجام وظایف محوله گام بردارند، افزود: همدلی و هم‌افزایی رمز پیشرفت هر مجموعه‌ای است و اگر همه ساله در روز کارمند از تعدادی از همکاران به‌عنوان کارمند نمونه یاد می‌شود هدف این کار تنها ایجاد انگیزه در بین سایر همکاران است.

معاون پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: روز کارمند بهانه‌ای است که از زحمات تمامی همکاران به نوعی که شایسته آنان است، تقدیر شود و این فرصت نشان‌دهنده توجه بیش از پیش به پرسنل و کسانی است که اساس فعالیت‌های یک مجموعه را انجام می‌دهند.

رتبه یک بنیاد مسکن بوشهر در طرح ارزیابی سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع

عبدالکریم شیخی شتان، کارشناس روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر در پایان اعلام کرد: در سومین دوره طرح ارزیابی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده شش قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و موضوع آیین‌نامه اجرایی ماده هشت قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با رویکرد صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع؛ اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر در گروه سطح یک قرار گرفت.

یادآور می‌شود: در پایان از ارکیده چترسحر و فریدون هاشمی به عنوان «فعالان امر اقامه نماز» و مهدی فخرایی به عنوان «کارمند نمونه» با حضور قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر تجلیل شدند.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha