اقتدار پدافندی ایران؛ عامل عقب‌نشینی آمریکا + تصاویر
کد خبر: 3745072
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
آیت‌الله صفایی بوشهری عنوان کرد:

اقتدار پدافندی ایران؛ عامل عقب‌نشینی آمریکا + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که اخیرا فرموده بودند «آمریکا به هیچ صورت با ایران جنگ نخواهد کرد»، گفت: یکی از عوامل مهمی که آمریکا جرأت حمله به ایران را به خودش نمی‌دهد اقتدار پدافندی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت سالروز تأسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، شنبه، 17 شهریورماه، جمعی از فرماندهان منطقه پدافند هوایی جنوب مستقر در بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

قدرت دفاعی؛ اقتدار هر نظام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار با بیان اینکه اقتدار هر نظام بستگی بسیار زیادی به اقتدار قدرت دفاعی آن دارد، اظهار کرد: اگر یک کشور در عرصه دفاعی اقتدار لازم را نداشته باشد و دارای توانمندی در عرصه منابع کارآمد دفاع و تجهیزات لازم و به‌روز و قدرت میدانی و عملیاتی نباشد، بی‌تردید مورد تعرض جدی قرار خواهد گفت و بعد از مدتی دچار فروپاشی خواهد شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه با بیان اینکه اگر یک کشور در عرصه دفاعی دارای قدرت و در عرصه منابع انسانی و تجهیزات به روز و دارای قدرت عملیات میدانی بالا باشد قطعا آن کشور مصون خواهد ماند، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جهان استکبار را از بین بردن قدرت دفاعی کشورهای هدف است و جهان استکبار و آمریکا هر وقت بخواهند یک کشور را تضعیف کنند و در عرصه سیستم براندازی قرار دهند، ابتدا قدرت نظامی آن کشور را تضعیف می‌کنند.

وی افزود: به همین جهت جهان استکبار در عرصه‌های مختلف و به روش‌های مختلف مانند تحریم، به دنبال اجرایی کردن این عملیات تضعیف اقتدار دفاعی ایران است و اخیراً در صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا نیز این مسئله بیان شد.

رئيس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه پدافند یکی از ارکان مهم اقتدار دفاعی یک کشور است، عنوان کرد: در شرایط کنونی جنگ‌ها که با شیوه‌های نوین و از راه دور صورت می‌گیرد، پدافند یکی از ارکان مهم ساختار و سازمان دفاعی یک کشور است و به همین جهت ما باید در ایران در تمامی لایه‌ها اقتدار پدافندی خودمان را در بردهای کوتاه، میان و دور تقویت کنیم.

نویسنده کتاب «جنگ نرم» اظهار کرد: الحمدلله در سال‌های اخیر در حوزه‌های منابع انسانی، تجهیزات، عملیات میدانی و رهگیری‌های صورت گرفته، پدافند جمهوری اسلامی ایران فوق‌العاده پیشرفت کرده و این در پرتو هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های فرمانده پدافند کشور و همچنین مناطق خاص مانند بوشهر است.

اقتدار پدافندی ایران؛ عامل عقب‌نشینی آمریکا

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که اخیرا فرموده بودند «آمریکا به هیچ صورت با ایران جنگ نخواهد کرد»، گفت: یکی از عوامل مهمی که آمریکا جرأت حمله به ایران را به خودش نمی‌دهد اقتدار پدافندی جمهوری اسلامی ایران است.

تقدیر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء‌(ص) کشور از امام جمعه بوشهر

یادآور می‌شود: در پایان این آئین، لوح تقدیر امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء‌(ص) از آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توسط فرمانده پدافند هوایی جنوب مستقر در بوشهر به وی اهدا شد.

کیوان عمادی

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha