انقلاب اسلامی ایران ریشه‎ای الهی دارد
کد خبر: 3744971
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

انقلاب اسلامی ایران ریشه‎ای الهی دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران، سرمایه‌داری و یا کارگری نیست بلکه انقلابی الهی است و به همین علت ریشه و تداوم دارد.

انقلاب اسلامی ایران ریشه‎ای الهی دارد

به گزارش ایکنا از همدان، آيت‌الله غياث‌الدين طه‌محمدی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه همدان امروز، 17 شهریورماه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان بیان کرد: آمریکا مشغول دو جنگ همزمان با ایران است، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای.
وی با اشاره به وجود افراد ضعیف در جامعه بیان کرد: آمریکا نسبت به چهار دهه گذشته در حال ضعیف و ذلیل‌تر شدن در سطح جهان است این در حالی است که ایران در طول این مدت در حال رشد و پیشرفت بوده است.
وی افزود: متأسفانه بعضی افراد توانایی مقایسه ندارند و براساس شنیدن حرف‌ها و مطالب نادرست و بی‌اساس دشمن نسبت به کشور، از نظام و انقلاب اسلامی ناامید و بدبین می‌شوند.
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با مقایسه شرایط کنونی جامعه با محاصره مدینه خاطرنشان کرد: یأس و ناامیدی از بزرگترین گناهان است و باید با امیدواری و آگاهی دادن نسبت به دشمنان و دستاوردهای انقلاب از این محاصره عبور کنیم.
وی با تأکید بر دوام نظام انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب، سرمایه‌داری و یا کارگری نیست بلکه انقلابی الهی است و به همین علت ریشه و تداوم دارد.
امام جمعه همدان با اشاره به انجام وظایف مسئولان نسبت به مردم خاطرنشان کرد: مسئولان باید به مشکلات رسیدگی کنند و خوشبختانه این کار انجام می‌شود و به همین علت مشکلات در حال حل شدن هستند.
وی در رابطه با پیشرفت ایران طی این 40 سال مطرح کرد: زمان جنگ تحمیلی ایران توانایی ساخت سیم‌خاردار نداشت و مجبور به خریداری این وسیله از سایر کشورها بود اما اکنون شاهد ساخت موشک‌ هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در پایان یادآور شد: با وجود آگاهی مردم مجددا باید دستاورد‌های 40 ساله نظام و انقلاب اسلامی به مردم تفهیم شود.
انتهای پیام 

captcha