گروه بینالملل ـ مجلس عزای امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت، همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در اقامتگاه سفیر ایران در ژاپن برگزار شد. 
به گزارش ایکنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن؛ این مجلس عصر دیروز یکشنبه(25 شهریور) با حضور تعدادی از ایرانیان مقیم و برخی شیعیان کشورهای مختلف برگزار و با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد.
در ادامه حجتالاسلام علم الهدی از روحانیون برجسته کشورمان که از سوی مرکز بینالمللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ژاپن اعزام شده است، به سخنرانی، مقتلخوانی و روضهخوانی پرداخت.
مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از سوی سفارت ایران و با همکاری رایزنی فرهنگی در توکیو آغاز شده است و تا شام غریبان امام(ع) ادامه خواهد داشت.
مراسم شبهای محرم به صورت زنده از طریق اینستاگرام رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن پخش میشود.


انتهای پیام