برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار در البرز
کد خبر: 3750697
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار در البرز

گروه اجتماعی- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری دو نمایشگاه نوشت‌افزار در البرز خبرداد و گفت: این نمایشگاه‌ها از پنجشنبه، پنجم مهر به مدت یک هفته دایر است.

برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار در البرز

مراد مالمیر در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این نمایشگاه‌ها با هماهنگی و همکاری نواحی و مناطق هشت‌گانه آموزش و پرورش درکرج راه اندازی شد تا اولیای دانش‌آموزان نوشت افزار مورد نیاز فرزندان خود را بدون واسطه و با کیفیت بالا تامین کنند.
وی افزود: محصولات این نمایشگاه‌ها با همکاری انجمن تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، مجمع نوشت‌افزار اسلامی ایرانی و اتحادیه تعاونی‌های مصرف با رویکرد حمایت از کالای ایرانی تهیه شده است.
مالمیر از مدیران مدارس خواست تا با اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در ترویج فرهنگ انتخاب کالای ایرانی با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی مشارکت کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: این نمایشگاه‌ها به مدت یک هفته از ساعت 15 الی 19 در هنرستان کاردانش علامه امینی واقع در حدفاصل میدان والفجر و پل شهدای پلیس کرج و کانون کوثر در خیابان مصلی هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ پذیرای بازدیدکنندگان هستند.
انتهای پیام

captcha