آتش‌نشان ابراهیم اسماعیلی در حین عملیات مجروح و به شهادت رسید/ مراسم تشییع فردا 10 صبح
کد خبر: 3750823
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

آتش‌نشان ابراهیم اسماعیلی در حین عملیات مجروح و به شهادت رسید/ مراسم تشییع فردا 10 صبح

گروه اجتماعی- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در پیامی درگذشت آتش‌نشان فداکار ابراهیم اسماعیلی را به خانواده‌ بزرگ آتش‌نشانی و خانواده این عزیز فقید تسلیت گفت.

آتش‌نشان ابراهیم اسماعیلی در حین عملیات مجروح و به شهادت نائل شد/ مراسم تشییع فردا 10 صبح

به گزارش ایکنا از مازندران آتش‌نشان ابراهیم اسماعیلی چند روز پیش در حین عملیات اطفای حریق دچار آسیب‌دیدگی نخاعی شد و در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری به ملکوت پیوست. به دنبال این واقعه سید حمید هاشمی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در پیامی درگذشت شهادت گونه‌ی آتش‌نشان فداکار ابراهیم اسماعیلی را به خانواده‌ بزرگ آتش‌نشانی، مردم ولایتمدار مرکز مازندران و خانواده این عزیز فقید تسلیت گفت.
متن این پیام بدین شرح است:

بار دیگر خبر تأسف‌بار شهادت قهرمانانه یکی از آتش‌نشانان دلیر کشورمان در مرکز استان مازندران به علت جراحات وارده در عملیات، قلب ما را جریحه‌دار کرد. آتش‌نشانی که جان خویش را برای حفاظت از امنیت جانی و مالی شهروندان به خطر انداخت و اوج ایثارگری و شهامت را به نمایش گذاشت.حادثه دردناک ارتحال شهادت گونه‌ی آتش‌نشان فداکار ابراهیم اسماعیلی موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

درگذشت این آتش‌نشان فداکار و ازجان‌گذشته آن‌هم در هفته‌ی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نشان داد که آتش‌نشانان این مرز و بوم با کمترین ادعا، بالاترین مراتب انسانی یعنی «ایثار» را به نمایش گذاشته و با نثار جان خود در قبال نجات جان هم‌وطنان «عمل مجاهدانه» را بار دیگر معنا می‌بخشند.

مجموعه‌ی مدیریت و پرسنل جان‌برکف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ‌مرد عرصه‌ی ایثار، آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌ی این آتش‌نشان جاوید را دارد.

به گزارش ایکنا مراسم تشییع این آتش نشان فقید  فردا شنبه هفتم مهرماه از ساعت 10 صبح از امام زاده یحیی(ع) به سمت آرامگاه ساری است.

به گزارش ایکنا این خبرگزاری ضمن تبریک تسلیت درگذشت این آتش نشان قهرمان، برای خانواده‌ و بستگان  وی صبر جمیل آرزومند است.

انتهای پیام

                                                           

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محبوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۲
0
0
بمیرم برای تک تک آرزوهای که با خودت بردی.باورم نمیشه داماد عزیزم پر کشیدی.دلمون برای اونهمه سادگیو مهربونیت تنگ میشه.نگران کیاشا و محمدم نباش تا پای جون هواشونو داریم
captcha