هفته نیروی انتظامی؛ بهانه‌ای برای پاسداشت دلاوری‌های سبز جامگان نیروی انتظامی
کد خبر: 3753365
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

هفته نیروی انتظامی؛ بهانه‌ای برای پاسداشت دلاوری‌های سبز جامگان نیروی انتظامی

گروه سیاسی- فرمانده سپاه استان البرز گفت: هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هفته نیروی انتظامی؛ بهانه‌ای برای پاسداشت دلاوری‌های سبز جامگان نیروی انتظامی

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سید یوسف مولایی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی به این شرح صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.(مقام معظم رهبری)
برادر ارجمند سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده محترم نیروی انتظامی استان البرز
هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی، آنان که درراه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده‌اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
بدون تردید نیروی انتظامی و پرسنل جان‌برکف و همیشه بیدار و هوشیار آن به‌عنوان بازوان توانمند نظام با فداکاری و کار و تلاش مجدانه و شبانه‌روزی نقش مهم و بارزی در برقراری نظم و استقرار امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور ایفا می‌نمایند.
در تقدیر از شما حافظان و پاسداران امنیت در هفته گرامی داشت نیروی انتظامی که با شعار " پلیس مقتدر امین مردم" نام‌گذاری شده است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت حضرت‌عالی و همکاران محترمتان در استان البرز، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه‌ ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته مؤید و منصور باشید.
سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز
انتهای پیام

captcha