امنیت؛ اولین خواسته تمامی حکومت‌ها در طول تاریخ
کد خبر: 3755175
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

امنیت؛ اولین خواسته تمامی حکومت‌ها در طول تاریخ

گروه اجتماعی ــ فرماندار تویسرکان در بازدید از پاسگاه انتظامی این شهرستان با اشاره به اینکه اولین خواسته همه حکومت‌ها در طول تاریخ و تا امروز موضوع امنیت بوده است، گفت: عدالت و توسعه اقتصادی در گرو داشتن امنیت پایدار است.

عدالت، امورات رفاهی و توسعه اقتصادی در گرو امنیت پایدار

به گزارش ایکنا از همدان، فرماندار تویسرکان به همراه بخشدار مرکزی و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان صبح امروز، 21 مهرماه به مناسبت هفته نیروی انتظامی از پاسگاه انتظامی بازدید کرد.
حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان طی این بازدید برقراری امنیت را بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی برشمرد و گفت: امنیت درجه بالایی در اسلام دارد و پرسنل نیروی انتظامی با روحیه ای سرشار از جوانمردی، ایثارگری تحت زعامت رهبری معظم انقلاب این راه را با قدرت طی می‌کنند.
وی افزود: عدالت، امورات رفاهی و توسعه اقتصادی در گرو امنیت پایدار در جامعه است که خوشبختانه این نیروی غیور توانسته به نحو احسن امنیت مرزها و امنیت داخلی را پدیدار سازد.
وی با بیان اینکه اولین خواسته همه حکومت ها در طول تاریخ و تا امروز موضوع امنیت بوده است گفت: عدالت و توسعه اقتصادی در گرو داشتن امنیت پایدار است.
نماینده عالی دولت در شهرستان تأکید کرد: اگر ما می‌بینیم در کشور جمهوری اسلامی ایران یک آرامش، نظم و توسعه ای شکل گرفته است مرهون زحمات دلیرمردان نیروی انتظامی است.
وی همچنین عنوان کرد: امنیت یک گوهر گرانبهااست و کسانی که در این راه تلاش می کنند قطعا مورد رضایت مردم هستند.
مومیوند در پایان بیان کرد: حفظ و نگهداری از نعمت امنیت یکی از وظایف نیروی انتظامی است و ما هر پیشرفتی در کشور داریم از نعمت امنیت است.
انتهای پیام

captcha