قدردانی نویسنده «ماه در آب» از استقبال مخاطبان/ مسابقه کتابخوانی تمدید شد
کد خبر: 3759452
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

قدردانی نویسنده «ماه در آب» از استقبال مخاطبان/ مسابقه کتابخوانی تمدید شد

گروه ادب ــ محمد‌رضا سنگری در راستای استقبال مخاطبان از مسابقه «ماه در آب» در یاداشتی از خوانندگان این کتاب قدردانی کرد.

قدردانی نویسنده «ماه در آب» از استقبال مخاطبان/مسابقه کتابخوانی تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ مسابقه کتابخوانی انتشارات مدرسه بر اساس کتاب «ماه در آب» نوشته محمدرضا سنگری از 16 مهرماه آغاز شده و قرار بود 8 آبان ماه به پایان برسد، اما به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان، مهلت شرکت در آن تا پایان آبان‌ماه تمدید شده است.
برندگان نهایی نیز در اولین هفته آذرماه سال 97 از طریق تعیین امتیاز و قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. سنگری در این کتاب با متنی روان، زیبا؛ ادبی و تأثیر‌گذار با شیوه داستان‌گونه به روایت زندگانی قمربنی‌هاشم به ویژه در وقایع کربلا و عاشورا می‌پردازد.
توضیحات کامل نحوه شرکت در مسابقه و اطلاعات مورد نیاز در سایت www.madresehpub.ir قابل دسترسی است.
محمدرضا سنگری، در این یادداشتی از خوانندگان کتابش قدردانی کرد که در ادامه این یادداشت از نظر می‌گذرد؛
«دوستان عزیز کتاب‌خوانم سلام
مسابقه و مطالعه این کتاب فرصتی عزیز است تا جلوه‌ها و زوایای بیشتری از شخصیت ابوالفضائل( پدر فضیلت‌ها و عظمت‌ها)، عموی دوست داشتنی همه بچه‌ها، روشن و شناخته شود. مطالعه این کتاب مجالی است تا ابوالفضل‌العباس را در خویش بیابیم، با او زندگی کنیم و فضایل و منش زیبا و کریمانه‌اش را در جانمان قاب و تصویر و ترسیم کنیم.
نام ابوالفضل‌العباس یادآور شجاعت، رشادت، وفاداری، از خود گذشتگی و ایثار، مهربانی و صمیمیت، عبادت، صداقت و نگاهبانی از حریم ارزش‌هاست. او سرمشق و اسوه هر چه خوبی و زیبایی و فضیلت است.
سلام بر او و سلام بر چشم‌های مهربان و ابوالفضل‌شناس شما که به عباس نگریستید و برعباس گریستید.
دست‌های ساقی کربلا، جانتان را به جام مهر خویش بنوازد وهمراه هماره زندگی‌تان باشد.
محمد‌رضا سنگری30/7/97»
انتهای پیام

captcha