تجربه متفاوت پیاده‌روی اربعین در موکب‌های مجازی
کد خبر: 3759572
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

تجربه متفاوت پیاده‌روی اربعین در موکب‌های مجازی

گروه فناوری اطلاعات ــ با راه‌اندازی موکب‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی، تمامی فعالیت‌های فرهنگی و محتوایی پیاده‌روی اربعین در فضای مجازی ساماندهی شده و برای تولید محتوا و به اشتراک‌گذاری آن فعالیت گسترده‌ای صورت گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ همان‌طور که شیعیان و علاقه‌مندان به حضرت اباعبدالله(ع)، در موکب‌های حقیقی امکانات، نذر‌ها و خدماتی را انجام می‌دهند و فعالیت‌های خودشان را به اشتراک گذاشته و در اختیار زائرین قرار می‌دهند، در موکب مجازی نیز نذر‌های فرهنگی، تولیدات فرهنگی و هدیه‌های محتوایی در اختیار فعالان فضای مجازی و زائران قرار می‌گیرد.

موکب‌های مجازی با هدف راه‌اندازی پشتیبانی محتوایی یاوران رسانه‌ای اربعین و فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی و پاسخ‌دهی به شبهات مختلف در خصوص اربعین حسینی راه‌اندازی شده‌اند. تمامی فعالیت‌های محتوایی که در حوزه فضای مجازی مرتبط با موضوع اربعین اتفاق می‌افتد، در این موکب به اشتراک گذاشته می‌شود.

موکب مجازی باعث تجمیع محتوا و دسترسی آسان‌تر به محتوای اربعین را ممکن کرده است و یک اشتراک‌گذاری و حرکت هماهنگی را بین همه فعالان فضای مجازی که شاید در گذشته هرکدام از آن‌ها جداگانه و برای خودشان فعالیت می‌کردند، در اختیار همگان قرار داده است.
تجربه متفاوت پیاده‌روی اربعین در موکب‌های مجازی
 
این موکب‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی فعالیت‌های گسترده خود را آغاز کرده‌اند و تا پایان مراسم اربعین حسینی به فعالیت خود ادامه خواهند داد. علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از هرکدام از این موکب‌ها، نشانی @mookebemajazi را در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha