برگزاری مسابقه «کتابخوانی چادرهای سوخته» در البرز
کد خبر: 3759584
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

برگزاری مسابقه «کتابخوانی چادرهای سوخته» در البرز

گروه فرهنگی ــ مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج از برگزاری مسابقه «کتابخوانی چادرهای سوخته» در البرز خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان ماه صفر فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

برگزاری مسابقه «کتابخوانی چادرهای سوخته» در البرز

محمود شفیق در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به منظور ترویج فرهنگ والای عاشورا بین مردم و آگاهی‌بخشی بیشتر پیرامون وقایع پس از واقعه عاشورا در جهان اسلام مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «چادرهای سوخته» برگزار می‌شود.
وی افزود:«چادرهای سوخته» اولین کتابی است که به صورت مصور وقایع پس از عاشورا در جهان اسلام را گزارش کرده و اهمیت و جایگاه این کتاب را می‌توان با در نظر گرفتن مقدمه‌ای که استاد «محمدرضا سنگری» به عنوان یکی از اساتید و پژوهشگران برتر کشور دانست، همچنین دستخط چند تن از علمای و مدیریت حوزه علمیه امام صادق(ع) و انجمن هنرمندان استان البرز، گویای اهمیت این کتاب است.
این مسئول بیان کرد:علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی و با پاسخ دادن صحیح به سؤالات مطروحه از جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نقدی دیگر که بهره‌مند شوند.
شفیق ابرازکرد: حداقل سن برای شرکت در این مسابقه ۱۵ سال است و علاقه‌مندان تا پایان ماه صفر فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند و زمان قرعه کشی نیز ششم آذرماه، مصادف با سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) برگزار خواهد شد.
مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج گفت: علاقمندان به منظور بهره‌مندی از این کتاب روایی و تصویری با شماره‌های 09123605018 و 09193992151 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha