اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» در ملایر
کد خبر: 3761503
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» در ملایر

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» به مناسبت فرارسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» در ملایر

به گزارش ایکنا از همدان، غلامرضا جمالی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر دوشنبه، 14 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، از اجرای نمایش آئینی «سلطان عشق» به مناسبت فرارسیدن 28 صفر سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.
وی افزود: این نمایش آئینی با حضور هنرمندان ملایری به نویسندگی مجید نورمحمدی و کارگردانی شیرین حبیبیان به مدت 5 شب در سالن الغدیر ملایر اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایش، اثری آئینی- عاشورایی است که در سالیان قبل تحت عنوان «یک بیابان بی‌کسی» برای 4 سال متوالی در ملایر به صورت با شکوه و با تماشاچی زیاد اجرا شده و سال قبل نیز در تداوم آن با اعمال تغییراتی در عنوان، متن نمایش، بازیگران و سایر عوامل با اجراهایی در ملایر، سامن و جوکار مورد استقبال چشمگیر محبان امام حسین(ع) و مردم ولایتمدارشهرستان واقع شد.
جمالی‌زاده بیان کرد: تعطیلات پایان ماه صفر، فرصت مناسبی است تا همشهریان ما بتوانند، بار دیگر با حضور گسترده خود و دیدن این نمایش مذهبی که صحنه‌هایی از حماسه و واقعه کربلا را به تصویر کشیده، عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یارانش نشان دهند.
وی اضافه کرد: نمایش مذهبی «سلطان عشق» با حضور بیش از 50 نفر عوامل و بازیگر و با موسیقی و مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) در 5 قسمت شامل واقعه شهادت حضرت علی اکبر(ع) و شهادت حضرت قاسم(ع)، شهادت حضرت عباس(ع)، شهادت حضرت علی‌اصغر(ع)، شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش، حرکت اسرای کربلا و پیام‌رسانی حادثه کربلا توسط حضرت زینب(س)، تا 17 آبان به مدت 5 شب در ساعت 20:30 هر شب شامل یک روایت در سالن ورزشی الغدیر واقع در بلوار کریم خان زند اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha