اجرای بیش از ۱۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل
کد خبر: 3765573
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

اجرای بیش از ۱۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در طول هشت ماهه امسال تاکنون بیش از ۱۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اجرا شده است.

اجرای بیش از ۱۷۰ پروژه محرومیت زدایی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، ۲۸ آبان‌ماه در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: محرومیت‌زدایی هدف و مولفه اصلی سپاه پاسداران و بسیج است که در طول هشت ماهه گذشته تاکنون بیش از ۱۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان اجرا شده است.
وی بیان کرد: اجرای فعالیت‌های عمرانی و سازندگی سپاه استان با جدیت ادامه دارد و تاکنون اعتباری در حدود ۱۵۰ میلیارد ریال به این پروژه‌ها اختصاص یافته است که از جمله محوری‌ترین این پروژه‌ها می‌توان به احداث مساجد و مدارس، طرح هادی، احداث و تکمیل خانه‌های محرومان و آبرسانی و تکمیل پروژه‌های آبی استان اشاره کرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۲۷۵ گروه جهادی گفت: ۵۳ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند و یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۲۱ فعالیت عمرانی انجام دادند که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ترمیم و رنگ‌آمیزی مدارس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و بازسازی خانه‌های اشخاص محروم اشاره کرد.
عبدی با اشاره به وجود ۲۷۵ گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان تصریح کرد: خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان برای ما اولویت اساسی است که در این زمینه گروه‌های جهادی با این هدف شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا بتوانند خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار محروم جامعه را محقق کنند.
وی اظهار کرد: اقدامات و تلاش‌های انجام یافته با جدیت همچنان ادامه دارد و درصدد هستیم با اجرای این برنامه‌ها مناطق محروم استان را به سطح مناسبی در استان برسانیم که این موضوع در حال حاضر یک اولویت اساسی است و در این راستا باید مردم و مسئولان همگام با همدیگر گام بردارند.
انتهای پیام

captcha