آموزش ۵۰۰۰ حافظ قرآن در شهرضا و دهاقان
کد خبر: 3779447
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

آموزش ۵۰۰۰ حافظ قرآن در شهرضا و دهاقان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: بیش از ۵۰۰۰ نفر قرآن پژوه در طرح ملی تربیت حافظان قران کریم شهرستان شهرضا و دهاقان ثبت نام کرده‌اند.

آموزش5000 نفر حافظ قرآن در شهرستان شهرضا و دهاقان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب، اظهار کرد: امسال برای هفتمین سال متوالی با هدف آموزش قرآن پژوهان جهت حفظ قرآن کریم و همچنین ترویج فرهنگ قرآنی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان شهرضا و دهاقان در حال اجرا است.
وی در ادامه افزود: این طرح با همکاری 55 مربی قرآن کریم در 64 بقعه متبرکه، امامزاده عظیم الشان، مسجد، حسینیه و مدرسه شهرستان شهرضا با حضور 4726 نفر در حال برگزاری است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا در ادامه گفت: در شهرستان دهاقان نیز 334 نفر قرآن پژوه در 35 کلاس با همکاری 25 مربی قرآنی در 21 بقعه متبرکه، امامزاده عظیم الشان، مسجد، حسینیه و مدرسه شهرستان در حال گذراندن دوره‌های حفظ قرآن کریم هستند.
عرب ادامه داد: این کلاس‌ها در رشته‌های؛ حفظ جزء 30 قرآن کریم، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ موضوعی و حفظ سوره‌های منتخب قرآن برگزار می شود که کلیه این افراد در اسفندماه سال جاری با حضور در بزرگترین رویداد قرآنی کشور شرکت می کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی برای آنان گواهی معتبر از طرف سازمان اوقاف و امور صادر می‌شود.
انتهای پیام

captcha