دیدار نماینده ولی فقیه در دهلی با علمای هند+عکس
کد خبر: 3787659
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

دیدار نماینده ولی فقیه در دهلی با علمای هند+عکس

گروه بین‌الملل ــ نماینده ولی فقیه در هند با گروهی از علمای منطقه شهر «کارگیل» واقع در شمال‌ غرب این کشور دیدار کرد و صداقت و اتحاد را از ضرورت‌های پیشرفت اسلام برشمرد.

به گزارش ایکنا از هند؛ حجت الاسلام مهدی مهدوی‌پور، نماینده ولی فقیه در هند در این دیدار که دیروز(15 بهمن ماه) انجام شد، علاوه بر دیدار با علمای منطقه کارگیل(Cargill) با تعدادی از نمایندگان مؤسسات و انجمن‌های این شهر که برای حضور در سمینار «زندگی، آثار و افکار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» به دهلی‌نو آمده بودند، دیدار و گفت‌وگو و بر اتحاد و انسجام میان مذاهب و فرق مختلف تأکید کرد.

وی با قدردانی از این افراد به دلیل حضور در سمینار یاد شده،‌ گفت: علما و مردم شهر کارگیل باید با اراده ایمانی،‌ اخلاص و اتحاد برای پیشرفت این شهر تلاش کنند.

مهدوی‌پور در ادامه افزود: تداوم موفقیت هر ملت با اتحاد،‌ صداقت و اخلاص میسر می‌شود. اگر امروز نامی از انقلاب اسلامی، اسلام و امام خمینی(ره) در دل میلیون‌‌ها نفر از مردم جهان وجود دارد،‌ به دلیل صداقت و اخلاص ایشان و اتحاد و یکپارچگی مردم ایران است.

وی همچنین از انجمن دانشجویان کارگیل به دلیل همکاری در برگزاری سمینار اندیشه‌های رهبری در هند، قدردانی کرد.

در پایان این دیدار نیز سیدمحمد کاظم موسوی به نمایندگی از همه شرکت‌کنندگان در سمینار و این دیدار گفت: مردم کارگیل همیشه و در هر شرایطی پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌اند و از هیچ نوع کمکی دریغ نمی‌کنند.

صداقت و اتحاد زمینه‌ساز پیشرفت اسلام است

صداقت و اتحاد زمینه‌ساز پیشرفت اسلام است

صداقت و اتحاد زمینه‌ساز پیشرفت اسلام است

انتهای پیام

captcha