پیام تشکر استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789433
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

پیام تشکر استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار اصفهان در پیامی از حضور حماسی و باشکوه مردم سراسر استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

پیام تشکر استاندار اصفهان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، متن پیام تشکر استاندار اصفهان بدین شرح است: 
درود به پیشگاه تمامی مردم فرهیخته و ارجمند در سراسر استان اصفهان
راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، نماد راستین همبستگی و دلبستگی، تجلی عشق و آفرینش و تبلور اراده تزلزل ناپذیر شما مردم قهرمان و شهیدپرور در صیانت از ارزش‌های ماندگار انقلاب، حفظ عزت و شرف ملی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
با لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) میثاق و میعادی بس شورآفرین، دلپذیر، با نشاط و سرنوشت ساز در این روز تاریخی که مقارن با چهلمین سالگرد انقلاب بود، رقم خورد و بدین ترتیب اقتدار افول ناپذیر ایران و ایرانی و نیز پایداری نظام بیش از پیش در نزد جهانیان آشکار گردید. و به راستی چه زیبا و شوق انگیز است آنگاه که شور انقلابی با وحدت و شعور ملی در هم می آمیزد تا شکوه جاودانه عشق به ماندگارترین ارزش‌های دینی و فرهنگی، انسان را به وجد آورد.
پس شرط عدل، انصاف و خرد می دانم که حضور سبزتان را در نمایش اقتدار ملی، علیرغم محاصره اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان اصفهان ، صمیمانه سپاس بگویم و مراتب قدردانی خویش را ابراز دارم.
دل‌هاتان لبریز از نور امید و همواره خرد یارتان باد.

انتهای پیام 

captcha