دوره «تربیت مربی حفظ قرآن» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3791182
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

دوره «تربیت مربی حفظ قرآن» در یزد آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره «تربیت مربی حفظ قرآن کریم» با حضور حجت‌الاسلام مهندسی، دبیر ستاد مرکزی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف صبح امروز، ۲۹ بهمن در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد آغاز شد.

به گزارش ایکنا از یزد، دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم، صبح امروز، 29 بهمن با حضور حجت‌الاسلام سیدعباس مهندسی، دبیر ستاد مرکزی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد آغاز شد.
در این دوره مربیان از سطح استان طی چهار روز با موضوعاتی همچون چرایی حفظ، روش حفظ، اصول کلاسداری حفظ، آشنایی با حفظ موضوعی، اصول عمومی کلاسداری، آداب و آفات حفظ، اصول کلاسداری کودک و احکام قرآنی آشنا می‌شوند.
در پایان دوره نیز کارگاه عملی تدریس حفظ قرآن‌ کریم برگزار و از فراگیران آزمون عملی تدریس گرفته خواهد شد.
محمدحسین کاظمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در حاشیه این دوره در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: علاوه بر این دوره، دوره‌ای ویژه مددجویان زندان مرکزی یزد نیز با حضور حجت الاسلام مهندسی با حضور ۱۰۰ نفر از مددجویان و با هدف ترغیب و انگیزه دهی حفظ قرآن کریم در زندان مرکزی یزد برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری حضور حجت‌الاسلام مهندسی در بین حافظان مدرسه شبانه روزی از دوره دیگری با حضور ۵۰ نفر از مسئولان و رابطان آموزشی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان که یک روزه خواهد بود خبر داد و گفت: این دوره نیز روز پنجشنبه ۲ اسفندماه برگزار و این رابطان در مدارس برای ارائه آموزش های لازم حضور می یابند.
کاظمی همچنین از بازدید از فعالیت های قرآنی استان با حضور حجت‌الاسلام سیدعباس مهندسی، دبیر ستاد مرکزی حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف در حاشیه این دوره ها خبر داد.

انتهای پیام

captcha