بزرگداشت «مقام پدر» در قاب 47 اثر هنری
کد خبر: 3793918
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران:

بزرگداشت «مقام پدر» در قاب 47 اثر هنری

گروه هنر ــ «مقام پدر» عنوان نمایشگاهی با محوریت مقام پدر است که از 22 اسفند در تالار آینه برج آزادی برپا خواهد بود.

مرتضی نداف، هنرمند سوخته نگار، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ درباره نمایشگاه «مقام پدر» چنین اطلاع‌رسانی کرد: نمایشگاه آثار جشنواره ملی مردمی سوخته‌نگاری مقام پدر در برج آزادی تالار آینه ۲۲ الی ۲۷ اسفند برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثار به فروش نیز می‌رسد.
وی افزود: چند نفر از اتباع افغانستان هم در این هم نمایشگاه شرکت کرده‌اند. درباره مضمون آثار هم باید بگویم. حداقل ۴۰ تابلو سوخته نگاری در ابعاد ۴۰×۶۰ سانتی متر با مضمون‌مقام و منزلت پدر و شأن و کرامات امیرالمومنین علی(ع) به نمایش می‌رسد.
نداف ادامه داد: این رویداد هنری با حمایت وزارت ارشاد و بنیاد رودکی و برج آزادی و همکاری گروه متخصصین ایران برگزار می‌شود. از ده استان کشور هنرمندان سوخته نگار شرکت کرده‌اند.
وی درباره برگزاری نمایشگاه هم چنین توضیح داد: از اواسط آذر با فراخوانی که در سایت ملی مردمی سوخته نگاری و پیج‌های اینستاگرامی منتشر شد شروع به جذب مخاطب کردم. با این توضیح ۴۷ شرکت کننده تا ۲۱ دی ماه برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند که چهل نفر را پذیرفته شدند.
این هنرمند درباره اهداف برگزاری نمایشگاه چنین توضیح داد: اهمیت جایگاه پدر در خانواده و تجلیل از مقام پدر هدف اصلی در این رویداد هنری است.
علاقمندان می‌توانند برای بازدید همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر به محل گالری تالار آینه مراجعه کنند. موسسه فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران با مدیر عاملی مرتضی ندّاف برگزار کننده و مجری اصلی این جشنواره ملی مردمی است.
انتهای پیام
captcha