نقش مهم جوانان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب
کد خبر: 3797767
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

نقش مهم جوانان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بیدان کرد: آنچه که در گذراندن ۴۰ ساله اول انقلاب مؤثر و مهم بوده، استفاده صحیح از ظرفیت نسل جوان است.

نقش مهم جوانان در تحقق اهداف گام اول و دوم انقلاببه گزارش ایکنا از همدان، مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، چهارشنبه، ۲۲ اسفند ماه در سومین کنگره ۴۵۰ شهید کارمند استان و اولین یادواره 74 شهید انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: شهدای کارمند گوشه‌ای دیگر از افتخارات استان است.
وی با بیان اینکه از میان ۴۵۰ شهید کارمند ۲۰۰ شهید متعلق به آموزش و پرورش است گفت: این آمار و ارقام نشان از آن دارد که چگونه مردان وزنان این مرز و بوم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی از تمام هستی خود گذشتند و جان خود را برای حفظ این انقلاب و نظام هدیه کردند.
فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان اضافه کرد: خداوند این توفیق را برای نظام اسلامی حاصل کرد تا بتوانیم در دهه 5 انقلاب و شروع گام دوم انقلاب با قدرت و اقتدار بیشتر در این مسیر گام برداریم.
مجیدی ابراز کرد: رهبر فرزانه کشور در بیانیه خود نسبت به جوانان دور نگاهی برای آینده کشور ترسیم نمودند که در آن وظایف و نقشه راه را برای مسئولین، آحاد مردم و سایر اقشار مختلف جامعه به خوبی مشخص نموده است.
وی افزود: کلید واژه‌هایی در این بیانیه ذکر شده است که اگر بتوانیم در صراط مستقیم قرار گرفته و به باید‌ها و نباید‌های انقلاب در این بیانیه جامه عمل بپوشانیم قطعا به اهداف والای 40 ساله دوم انقلاب دست خواهیم یافت.
مجیدی ادامه داد: عمده نگاه مقام معظم رهبری در بیانیه دوم انقلاب، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای استفاده از نسل جوان جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و در ادامه تحول علمی و نظامی کشور آنچه که نقش آفرین بود حضور رنگ جوانان در میدان بوده است در آینده نیز بی شک همینگونه خواهد بود.
وی با بیان اینکه آنچه که در گذراندن 40 ساله اول انقلاب موثر و مهم بوده، استفاده صحیح از ظرفیت نسل جوان بوده است عنوان کرد: در این بیانیه بیشتر توجه رهبری بروی جوانان است تا شاهد جهش بزرگی در انقلاب و نظام اسلامی با استفاده از ظرفیت جوانان باشیم.
مجیدی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلام جزء کسانی بودند که اولین قدم را در راستای اجرای بیانیه دوم برداشت اضافه کرد: انتخاب شایسته حجت‌الاسلام شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان به عنوان جوان‌ترین امام جمعه کشور نشان از برداشتن قدم‌های اول رهبر در اجرایی نمودن بیانیه دوم انقلاب دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا و رزمندگان بزرگ استان همدان همواره در تداوم انقلاب ذره‌ای کوتاهی نکردند گفت: امروز نیز شاهد حضور مقتدرانه رئیس جمهور کشور در عراق و استقبال باشکوه مردم از ایشان هستیم که این خود برگ برنده ای برای ایران در جهان است.
وی ادامه داد: سفر جناب روحانی به کشور عراق در مقایسه با سفر رئیس جمهور آمریکا به این کشور نشان از آن دارد که آنچه تعیین کننده بود شهدا و رزمندگان بودند، اگر امروز ایران مقتدرانه در منطقه خاورمیانه در کنار مستضعفین انجام وظیفه می‌کند برای ان است که سبزپوشان جبهه مقاومت مردانه در برابر استکبار ایستاده اند.
مجیدی ابراز کرد: گام دوم انقلاب با تقدم خون پاک شهدای پاسدار انقلاب اسلامی به ویژه 27 تن از شهدای استان اصفهان آغاز شد، آنچه که برای جمهوری اسلامی افتخار آفرید و باعث معرفی خوب و شایسته جمهوری اسلامی در جهان شد، خون پاک شهدا و حضور خود جوش مردم در صحنه بوده است.
فرمانده سپاه استان ادامه داد:حضور باشکوه مردم در ایام الله 22 بهمن و روز قدس باعث بازدارندگی دشمن و استکبار و به تبع آن ایستادگی ملت ایران در برابر انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها شد بی‌شک آینده این مسیر با اطاعت و تبعیت از فرامین رهبری بیش از پیش روشن خواهد بود.
انتهای پیام

captcha