آمادگی 500 واحد دانشگاهی پیام نور برای اسکان سیل‌زدگان
کد خبر: 3799848
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد:

آمادگی 500 واحد دانشگاهی پیام نور برای اسکان سیل‌زدگان

گروه جامعه ــ رئیس دانشگاه پیام نور از آمادگی 500 واحد دانشگاهی پیام نور برای اسکان سیل‌زدگان خبر داد.

آمادگی 500 واحد دانشگاهی پیام نور برای اسکان سیل‌زدگانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور ضمن ابراز همدردی با هم‌وطنان سیل‌زده شمال کشور در پیامی به کلیه رؤسای استانی دانشگاه پیام نور بر لزوم آمادگی کامل برای مقابله با احتمال وقوع سیل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور مبنی‌بر وقوع بارش برف و باران در بیش از ۲۵ استان کشور و احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در این مناطق ضرورت تدارک تمهیدات لازم برای کمک به هموطنان را یادآور شد.

وی با اشاره به ظرفیت فضای فیزیکی بیش از ۵۰۰ مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در تمامی نقاط کشور بر لزوم هماهنگی کلیه رؤسای استانی با مراکز مدیریت بحران، استانداری‌ها، هلال احمر و سایر مراجع ذی‌صلاح به منظور اسکان سیل‌زدگان در صورت لزوم، همچنین همراهی با کانون‌های دانشجویی هلال احمر دانشگاه به منظور کمک به هموطنان تاکید کرد و این را بخشی از مسئولیت اجتماعی دانشگاه دانست.

بنابر این گزارش، دانشجویان عضو کانون‌های هلال احمر دانشگاه پیام نور از ابتدای سیل در استان گلستان با حضور شبانه‌روزی در مناطق سیل‌زده به یاری مردم شهرستان‌های بندرترکمن و آق قلا شتافته‌اند.

انتهای پیام

captcha