اختصاص بخشی از حقوق کارمندان کمیته امداد همدان به سیل‌زدگان کشور
کد خبر: 3801909
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

اختصاص بخشی از حقوق کارمندان کمیته امداد همدان به سیل‌زدگان کشور

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: کارکنان کمیته امداد همدان بخشی از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

کارمندان کمیته امداد همدان بخشی از حقوق خود را به سیل‌زدگان کشور اختصاص دادندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان، با عرض تسلیت درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در اثر سیل اخیر گفت: کارکنان این نهاد همراه با مردم نیکوکار و خیر استان بااطلاع از نیاز مبرم اهالی شهرهای حادثه‌دیده به پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم سیل‌زده پیوستند و باوجود تعطیلات نوروزی و بارندگی و سرمای هوا، کمک به هم‌وطنان را فراموش نکردند.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: در این میان، کارکنان کمیته امداد همدان بخشی از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.
وی ابراز کرد: با اشاره به آمادگی این نهاد برای دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده، گفت: پایگاه‌های این نهاد در میدان‌ها و همچنین دفاتر کمیته امداد در سطح استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردم عزیز استان است.
ترکمانه گفت: هم استانی‌های عزیز علاوه بر واریز کمک‌های نقدی به شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ می‌توانند با شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* به‌صورت غیرحضوری نیز کمک‌های خود را پرداخت نمایند.
انتهای پیام

captcha