مستند زندگی شهید «مصطفی قاسمی» ساخته می‌شود
کد خبر: 3808530
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

مستند زندگی شهید «مصطفی قاسمی» ساخته می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان گفت: با توجه به تأکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر معرفی هر چه بیشتر شهید قاسمی، مستند زندگی ایشان ساخته می‌شود.

مستند زندگی شهید «مصطفی قاسمی» ساخته می‌شودمسلم مخفی، مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان، در گفت‌و‌‌‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اتفاقات تلخ اخیر در‌خصوص شهادت طلبه جوان شهید «مصطفی قاسمی» موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد.
وی با توجه به اینکه این طلبه شهید عمر ارزشمند خود را صرف تبلیغ دین اسلام و شعائر اسلامی کرد، افزود: زندگی ساده و مخلصانه ایشان می‌تواند الگوی خوبی برای طلاب و جوانان و پاسخی بر برخی شایعات در فضای مجازی باشد.
مخفی بیان کرد: با توجه به تأکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر معرفی هر چه بیشتر شهید قاسمی، مستند زندگی ایشان ساخته می‌شود، این مستند نگاهی بر زندگی شهید قاسمی در ادوار و مکان‌های مختلف زندگی ایشان است.
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: این مستند به زودی با مشارکت دستگاه‌های مختلف ساخته خواهد شد، تمام تلاش این مجموعه بر آن است تا این مستند به مراسم چهلم این شهید برسد.
انتهای پیام

captcha