از «ادواردو» تا «ماجرای فکر آوینی»
کد خبر: 3810427
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
پرفروش‌های «پاتوق کتاب فردا» اعلام شد؛

از «ادواردو» تا «ماجرای فکر آوینی»

گروه ادب ــ پرفروش‌های «پاتوق کتاب فردا» طی هفته گذشته با معرفی کتاب‌هایی درباره ادواردو آنیلی و شهید مرتضی آوینی اعلام شد.

از «ادواردو» تا «ماجرای فکر آوینی»به گزارش خبرنگار ایکنا؛ پاتوق کتاب فردا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کتاب و با هدف ارائه محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند که پرفروش‌های خود را طی هفته گذشته اعلام کرده است.

پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی: ویژه ماه مبارک رمضان

مجموعه کتاب‌های پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دفتر نشر معارف انتشار پیدا کرده است. آنچه این کتاب‌ها را از انواع مشابه برجسته می‌کند، طبقه‌بندی موضوعی، توجه به شبهات و سؤالات روز، پاسخگویی بلیغ و براساس نظرات علما و مراجع عظام است. این کتاب که ویژه ماه مبارک است، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

قدرت و شکوه زن در کلام امام و رهبری

این کتاب شامل ناشنیده‌هایی از بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره ویژگی‌ها و برتری‌های زنان است. این کتاب که به قلم علیرضا پناهیان به نگارش درآمده، در هفت فصل ارائه شده است. مادر، پایه بهشتی شدن انسان‌ها، زن، مبدأ همه خیرات، سعادت و شقاوت کشور‌ها به دست زنان، کمبود محبت مادری، منشا فساد عالم، شغل اصلی زن، قدرت زن در مدیریت همسران، اجر زنان بیش از مردان عناوین فصل‌های کتاب است. این کتاب را انتشارات «بیان معنوی» چاپ کرده است.

ادواردو (کتاب دوازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا)

رمان «ادواردو» زندگی متفاوت یکی از ثروتمندترین مردان جهان به نام ادواردو آنیلی است که به قلم بهزاد دانشگر، نوشته شده و انتشارات عهد مانا آن را به چاپ رسانده است. داستان این رمان در قلب اروپا رخ می‌دهد، در کاخ سناتور آنیلی، صاحب کارخانه فیات. داستان از آخر زندگی ادواردو شروع می‌شود و سه خط داستانی به هم بافته، در هم می‌تنند و هر چین و شکن این بافته، فصلی از رمان است و داستان را پیش می‌برد.

ماجرای فکر آوینی (درس‌گفتار‌هایی درباره منظومه فکری شهید مرتضی آوینی)

«زمان آگاهی»، «خودآگاهی تاریخی» و «وقت شناسی» امتیاز اهل حکمت و فضیلت از دیگرانی است که گرفتار عادات روزمره شده‌اند. اهل حکمت و فضیلت، به «وقت» که همانا باطن زمان است، وقوف پیدا می‌کنند و مختصات تاریخی و تمدنی خود و ماهیت حقیقی رخداد‌های پیرامون خود را بهتر از هر کسی باز می‌شناسند؛ آنگاه حکمت از زبان و قلم آن‌ها می‌تراود و «معلم» دیگران می‌شوند.

سید مرتضی آوینی، حکیم هنرمندی بود که بی‌شک مقام او، مقام «معلم» است. معلم اندیشه‌ها و سلوک فکری و فرهنگی کسانی که در ساحت انقلاب اسلامی راه می‌پیمایند.

مخاطبان اصلی درس گفتار‌های مندرج در این کتاب جوانانی هستند که در آغاز راه مطالعات فرهنگی و تمدنی هستند و غالباً دغدغه این را دارند که فهم و تحلیل رخداد‌ها و تحولات سیاسی، تاریخی و تمدنی را از چه نقطه‌ای باید آغاز کنند. منظومه فکر آوینی، چه در بعد تفکر انتقادی قدرتمندش و چه افق گشایی هوشمندانه‌اش از آینده، همیشه یکی از بهترین پیشنهاد‌ها برای پویندگان این راه است. این کتاب را وحید یامین‌پور به نگارش درآورده و دفتر نشر معارف چاپ کرده است.

نخل و نارنج، روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ اعظم، شیخ مرتضی انصاری 

وحید یامین‌پور در اثر پیش رو به سراغ روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ اعظم، شیخ مرتضی انصاری رفته است. این کتاب را نشر کتاب جمکران منتشر کرده است.

انتهای پیام

captcha