دلجویی از ۱۰۰۰ خانواده نیازمند در طرح «مفتاح‌الجنة» در همدان
کد خبر: 3821273
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

دلجویی از ۱۰۰۰ خانواده نیازمند در طرح «مفتاح‌الجنة» در همدان

گروه اجتماعی ــ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: برای احیا و ترویج سنت پسندیده هم‌نشینی با فقرا و دستگیری از ایتام و نیازمندان، با اولویت خانواده‌های ایتام و بی‌سرپرست در ماه مبارک رمضان سال جاری از ۱۰۰۰ خانواده تحت حمایت تفقد و دلجویی شد.

دلجویی از هزار خانواده نیازمند در طرح «مفتاح‌الجنه» در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: طرح مفتاح‌الجنة، طرحی است در طی سال به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، مسئولان و خیران در معیت مسئولان کمیته امداد از خانواده‌های تحت حمایت سرکشی شد و آن‌ها را مورد تفقد و دلجویی خود قرار می‌دهند و از نزدیک با مشکلات خانواده‌ها آشنا می‌شوند.
علی بحیرایی با اشاره به اینکه در این طرح که برای احیا و ترویج سنت پسندیده هم‌نشینی با فقرا و دستگیری از ایتام و نیازمندان(با اولویت خانواده‌های ایتام و بی‌سرپرست) اجرا می‌شود، گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری از 1000 خانواده تحت حمایت تفقد و دلجویی شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان همچنین گفت: 240 میلیون تومان در این زمینه به خانواده‌هایی که از آن‌ها تفقد و دلجویی شد به‌عنوان کمک‌هزینه معیشت از سوی کمیته امداد و خیران نیکوکار اهدا شده است.
انتهای پیام

captcha