تبلیغ دینی ‌با مشارکت تمامی آحاد جامعه انجام شود
کد خبر: 3821594
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

تبلیغ دینی ‌با مشارکت تمامی آحاد جامعه انجام شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تبلیغ دینی باید با مشارکت تمامی آحاد جامعه انجام شود و در وضعیت فعلی نیازمند مهندسی آن و توجه به آموزه‌های ناب هستیم.

تبلیغ دینی باید با مشارکت تمامی آحاد جامعه انجام شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، یکم تیرماه در نشست کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به اذعان رهبر معظم انقلاب اسلامی از رویش‌های انقلاب بوده و مأموریت اصلی آن تبیین اسلام ناب است اما این مهم باید با مشارکت آحاد مردمی انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تبلیغ دینی زمانی مؤثر خواهد بود که تمامی مردم و گروه‌ها نسبت به آن حساسیت داشته باشند همچنین در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن که به دنبال مخدوش کردن دین اسلام و آموزه‌های آن است باید تبلیغات را در سطح وسیع و با هدف بازگشت به آموزه‌های ناب انجام داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در این راستا توجه به چند قشر از جمله نخبگان فرهنگی، جوانان و بانوان ضروری است و جوان‌گرایی باید محور برنامه‌های تبلیغی باشد.

ستوده مردمی سازی تبلیغ دینی را ضرورتی غیر قابل انکار خواند و گفت: در استان اردبیل تحقق این مهم با محور قرار دادن مساجد دنبال می‌شود و مساجد به‌عنوان پایگاه‌های دینی مورد توجه هستند.

وی به ضرورت توجه به جامعه فرهنگی و دینی در امر تبلیغ تأکید و بیان کرد: در استان اردبیل در قالب جلسات متنوع؛ طلاب، مداحان و مبلغان در خصوص اهداف و ضرورت‌های تبلیغ دینی، آموزش می‌بینند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل توجه به پیوست فرهنگی تبلیغ دین را ضروری خواند و گفت: این مهم باید با رویکرد حل و فصل آسیب‌های اجتماعی با کمک تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد.

ستوده خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تحول فرهنگی هستیم، تبلیغ مطلوب دینی باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد و تمامی گروه‌های مردمی نیز در آن مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

captcha