برگزاری نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مازندران در ساری
کد خبر: 3824001
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

برگزاری نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مازندران در ساری

گروه معارف ــ رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مازندران همزمان با دهه کرامت و با محوریت بررسی فعالیت‌های تبلیغی مدارس مجری طرح امین و روشنا 17 تیرماه در ساری خبر داد.

برگزاری نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مازندران در ساریمحمود تنها، رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: دومین نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مازندران همزمان با دهه کرامت و با محوریت بررسی فعالیت‌های تبلیغی مدارس مجری طرح امین و روشنا و تجلیل از برنامه‌های برتر تبلیغی، 17 تیرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کشور و مسئولین استانی در سالن الغدیر ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: باید فعالیت آموزش‌های دینی در مدارس ارتقا یافته و توجه به ساحت‌های عبادی، اعتقادی و اخلاقی که از موضوعات بسیار مهم و مورد تاکید در سند تحول بنیادین است با ایفای نقش حوزه‌های علمیه در مدارس محقق شود.
تنها با بیان اینکه، برای هرچه بهتر اجرا شدن سند تحول بنیادین نیازمند همکاری تمامی نهادها، ارگان‌های و دستگاه‌های اجرایی هستیم، تصریح کرد: آموزش و پرورش به صورت تخصصی برنامه‌های سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز را با برگزاری برنامه‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات در میان دانش آموزان، پیگیری می‌کند و در صدد پرورش نسلی با نشاط و با ایمان است.
وی افزود: در این نشست علاوه برسخنرانی حجت‌الاسلام نبوی و مسئولین استانی، تعدادی از مدیران مدارس و مربیان و مبلغان مجری طرح امین و روشنای استان به بیان دیدگاه‌های خود جهت پویایی برنامه‌های تبلیغی در سال آتی خواهند پرداخت. و در خاتمه از برنامه‌های برتر تبلیغی مدارس تجلیل به عمل می‌آید.
لازم به ذکر است؛ نخستین جلسه هم اندیشی فعالیت‌های تبلیغی با حضور مدیران مدارس علمیه و معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش مازندران در اسفند 97 در مدرسه علمیه آمل برگزار شد.
انتهای پیام

captcha