«ضیافت اندیشه» دانشجویی در همدان ‌برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3824748
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
به‌دلیل کمبود بودجه؛

«ضیافت اندیشه» دانشجویی در همدان ‌برگزار نمی‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی پیام نور مرکز همدان با بیا اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در تابستان سال جاری به‌دلیل کمبود بودجه‌های مالی در استان برگزار نمی‌شود، گفت: تعدادی محدود از دانشجویان برگزیده در طرح کشوری که در مشهد برگزار می‌شود، می‌توانند شرکت کنند.

«ضیافت اندیشه دانشجویی» در همدان به دلیل کمبود بودجه برگزار نمی‌شودمهدی کوثری، فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی پیام نور مرکز همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در تابستان سال جاری به‌دلیل کمبود بودجه‌های مالی در دانشگاه مرکز همدان برگزار نمی‌شود اما دانشجویان برگزیده به صورت سراسری در مشهد می‌توانند در این دوره کشوری شرکت کنند.

وی گفت: برنامه ضیافت اندیشه که هر ساله در دانشگاه پیام نور مرکز همدان تحت عنوان کلاس‌های فرهنگی برگزار می‌شد امسال نیز به‌دلیل نبود بودجه‌های فرهنگی برگزار نخواهد شد.

کوثری با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه به صورت سراسری به مدت هفت روز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود، گفت: شرکت در این طرح به تعداد محدود و فقط 5 نفر از آقایان و تعدادی از بانوان جز سهمیه دانشگاه پیام نور است.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام در این دوره یادآور شد: دانشجویان علاقمند با مراجعه به نهاد رهبری دانشگاه تا آخر تیرماه می‌تواند ثبت‌نام کنند، گفتنی است، به دلیل سهمیه محدود افرادی که در فعالیت‌ها و تشکلات دانشجویی حضور داشته‌اند واجد شرایط هستند.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی پیام نور مرکز همدان اظهار کرد: این طرح به‌صورت رایگان برگزار می‌شود که دانشجویان در یک دوره هفت روزه در کارگاه‌ها و همایش‌هایی با موضوعات اقتصادی و مباحث فرهنگی که در راستای بیانیه‌های مقام معظم رهبری است و با حضور اساتید برجسته کشوری از جمله استاد جلیلی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha