نخستین كارگاه شادی در تویسرکان برگزار شد
کد خبر: 3825931
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

نخستین كارگاه شادی در تویسرکان برگزار شد

گروه اجتماعی ــ نخستین كارگاه از کارگاه‌های هیجانی و شاد با عنوان جشنواره کف‌بازی و رنگ‌بازی ویژه دانش‌آموزان كلاس اول در تویسرکان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، مرضیه هنرآموز، مدیر دبستان پسرانه و دخترانه سما روز گذشته، 18 تیرماه با اشاره به برگزاری کارگاه شادی و هیجان ویژه دانش‌آموزان مقطع اول ابتدایی، گفت: این برنامه مجموعه‌ای از کارناوال‌ها، فستیوال‌ها و کارگاه‌های بازی محور هستند که هدف اصلی آن‌ها تخلیه هیجان و انرژی کودکان است.

مدیر دبستان سما ابراز کرد: متأسفانه در دنیای امروز کودکان به علت تک‌فرزند بودن و نداشتن هم‌بازی، زندگی در محیط آپارتمان و استفاده از بازی‌های دیجیتالی کمتر امکان تخلیه هیجان خود را دارند که این بازی‌ها موجب تخلیه هیجان آنها شده و بسیاری از مشکلات رفتاری کودک را در حین بازی حل می‌کند.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری مانند ترس کودکان، افسردگی کودکان، مشکلات اضطرابی(مانند شب‌ادراری، ناخن جویدن)، وسواس، پرخاشگری و … از سوی این کارگاه مورد بهبود قرار می‌گیرند، تأکید کرد: این کارگاه‌ها همیشه در برنامه‌های آموزشی دنیای نوابغ جایگاه خاصی دارد و حل این موارد باعث افزایش بازده دقت و تمرکز می‌شود.

هنرآموز اظهار کرد: نخستین كارگاه شادی با عنوان جشنواره كف بازی و رنگ بازی برای دانش آموزان پایه اول سال تحصیلی جدید برگزار شد و فرزندان با انجام بازی‌های متنوع و كشیدن نقاشی و كف‌بازی روزی پر از شادی و هیجان را سپری كردند.

نخستین كارگاه كارگاه شادی در تویسرکان برگزار شدنخستین كارگاه كارگاه شادی در تویسرکان برگزار شد

نخستین كارگاه كارگاه شادی در تویسرکان برگزار شد

نخستین كارگاه كارگاه شادی در تویسرکان برگزار شد
انتهای پیام

captcha