آخرین شنیده‌ها از سرنوشت ادغام اتحادیه‌های قرآنی/ اعلام نظر نهایی شاید تا دو روز آینده
کد خبر: 3828395
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

آخرین شنیده‌ها از سرنوشت ادغام اتحادیه‌های قرآنی/ اعلام نظر نهایی شاید تا دو روز آینده

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ در حالی که هفته گذشته بسیاری منتظر اعلام نظر نهایی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در مورد موضوع ادغام دو اتحادیه قرآنی بودند، اما به نظر می‌رسد برای مشخص شدن این موضوع حداقل باید تا روز دوشنبه هفته جاری نیز صبر کرد.

آخرین شنیده‌ها از سرنوشت ادغام/ اعلام نظر نهایی شاید تا دو روز آیندهبه گزارش ایکنا؛‌ براساس آخرین خبرهایی که طی هفته‌های گذشته در مورد ادغام دو اتحادیه مؤسسات قرآنی بر روی خروجی ایکنا قرار گرفت و بعد از جلسه سران سه دستگاه تصمیم‌گیر در این زمینه، مقرر شده بود تا طی هفته گذشته 22 تا 27 تیرماه، نتیجه نهایی این بحث پیچیده چندین‌ ساله اعلام شود.
تا امروز، شنبه 29 تیرماه، نه بیانیه‌ای تنظیم شده و نه خبری در مورد سرنوشت ادغام منتشر شده است، حتی دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی نیز اظهار بی‌اطلاعی کرده است. شنیده‌های خبرنگار ایکنا حاکی از این است که به احتمال زیاد طی یک یا دو روز آینده می‌توان منتظر انتشار بیانیه‌ای بود.
این در حالی است که در آخرین خبرهایی که در مورد ادغام دو اتحادیه مؤسسات قرآنی منتشر شد و به جلسه سران سه دستگاه بازمی‌گشت، حرف از حکمیت یکی از چهره‌های سیاسی نیز به میان آمده بود. موضوعی که هیچ کدام از مسئولان در مورد آن اظهار نظری نداشتند.
ایکنا، همچنان پیگیر گفت‌وگو با رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی و پاسخ به سؤالات در مورد ادغام دو اتحادیه است.

انتهای پیام 

captcha