نفرات برتر مسابقات قرآن کارکنان سپاه عاشورا اعلام شد
کد خبر: 3828910
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

نفرات برتر مسابقات قرآن کارکنان سپاه عاشورا اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سی‌وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه عاشورا ویژه پایوران و سربازان وظیفه در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

نفرات برتر مسابقات قرآن کارکنان سپاه عاشورا اعلام شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سی‌وهشتمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن سپاه عاشورا ویژه پایوران و سربازان وظیفه در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان روز یکشنبه سی‌ام تیرماه برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

در رشته حفظ کل، «رسول تقی‌خواه» از حفاظت فرودگاه، در رشته حفظ 20 جزء «مرتضی دادروان» از لشکر عملیاتی 31 عاشورا و حفظ 15 جزء نیز «حسن وحید رضایی» از لشکر عملیاتی 31 عاشورا مقام های نخست شدند.

همچنین در حفظ 10 جزء، «ابوالفضل فرضی» از نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا به مقام نخست رسید و «مهدی فلاحی» از سپاه عاشورا مقام دومی را از آن خودش کرد.

در بخش تحقیق، «محمدحسین محسنی» از نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، «حجت حداد» از سپاه شبستر و «میلاد قره داغی» از سپاه میانه به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند. همچنین سربازان وظیفه «مصطفی یوسفی» از سپاه سراب و «سیامک جعفری» از سپاه بناب نیز مقام‌های نخست و دوم این بخش را از آن خودشان کردند.

در رشته تحلیل، «رسول حاجی بابایی» از لشکر عملیاتی 31 عاشورا، «یوسف شهیری» از سپاه عاشورا و «رضا سلیمن زاده» از سپاه امامت تبریز نخست تا سوم شدند. رتبه اول و دوم این رشته در بخش سربازان وظیفه نیز به «بهزاد حامدی» از سپاه غدیر تبریز و «علیرضا آماده شندی از سپاه اسکو رسید.

در بخش مفاهیم سطح یک، «امیر عبداللهی» از سپاه ورزقان و «کرم ناظمی» از سپاه مراغه نخست و دوم شدند.

همچنین در بخش مفاهیم سطح دو، «سید مهدی حسینلر» از سپاه اهر، «فریدون اکبری» از سپاه مرند و «سلمان کارگر» از سپاه آذرشهر نخست تا سوم شدند. در بخش سربازان وظیفه نیز «امین یوسفی» از سپاه بناب عنوان نخست را به دست آورد و «رامین محمدعلیزاده» از سپاه عاشورا دوم شد.

در بخش اذان، «نوید طباخی» از سپاه امامت تبریز رتبه نخست شد و «باقر شاداب» از سپاه بناب و «ابوالحسن طالبی» از سپاه هریس نیز مقام های دوم و سوم را به دست آوردند. در بخش سربازان وظیفه، «جواد پورحیدر» از سپاه ورزقان، «میلاد خانش پور» از سپاه عاشورا و «یحیی اصل انتظار» از لشگر عملیاتی 31 عاشورا نخست تا سوم شدند.

یادآوری می‌شود که نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات منطقه‌ای سپاه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha