ارائه خدمت بهینه از خیرین در صورت عدم اصلاح قوانین دست و پاگیر میسر نخواهد بود
کد خبر: 3829926
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت فارس:

ارائه خدمت بهینه از خیرین در صورت عدم اصلاح قوانین دست و پاگیر میسر نخواهد بود

گروه اجتماعی ـ رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با بیان اینكه اگر قوانین دست و پاگیر مرتفع نشود، خدمت بهینه‌ای از خیرین ایجاد نخواهد شد، گفت: كار خیر باید ارزان قیمت در اختیار مردم قرار گیرد اما در حال حاضر سیستم درمانی كار سنگینی است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمود تابنده، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس امروز، سوم مرداد در هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت استان با تصریح اینکه اگر قوانین دست و پاگیر مرتفع نشود، خدمت بهینه‌ای از خیرین ایجاد نخواهد شد، گفت: كار خیر باید ارزان قیمت در اختیار مردم قرار گیرد اما در حال حاضر سیستم درمانی كار سنگینی است و نیاز به حمایت همه جانبه دارد.
وی خطاب به مسئولان اظهار كرد: اجازه دهید بیمارستان‌های خیریه به مردم خدمات ارائه كنند و امكانات به روز در اختیار آن‌ها بگذارند.
تابنده اظهار كرد: امروز امكان ورود بسیاری از امكانات پزشكی به كشور وجود ندارد، لذا باید با سرمایه‌گذاری بتوانیم نیاز جامعه درمانی را در كشور تولید كنیم و درصدی هم از آن رت در اختیار بیماران كم بضاعت قرار دهیم.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس در ادامه سخنان خود بیان كرد: جمعیت ایران در سال ٥٥ حدود ٣٦ میلیون نفر بوده و امروز به بیش از ٨٠ میلیون نفر رسیده است.
وی افزود: آمار بالایی از افراد كمتر از ٤٠ سال در ایران وجود دارد و ٢٠ سال آینده با جامعه سالمند با آمار بالا مواجه خواهیم شد و بنابراین نیاز به ایحاد شهرك‌هایی به نام فرزانگان احساس می‌شود.
تابنده گفت: طی ١٦ سال گذشته بیش از هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان توسط خیرین استان به امور سلامت، درمان و بهداشت اختصاص داده شده است.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: سال گذشته علی‌رغم مشكلات مالی، خیرین بیش از ٨٨ میلیارد تومان در زمینه درمان كمك كردند.
تابنده با بیان اینكه هم‌اینك ٣٥ پروژه درمانی در استان در دست اجرا قرار دارد، گفت: در طول یكی دو سال گذشته بخشنامه‌هایی وضع شده كه مشكلاتی برای خیرین و بیمارستان‌های خیرساز ایجاد كرده و موجب شده تا سرعت عمل برای اقشار كم درآمد را با چالش روبه‌رو كند.
انتهای پیام

captcha