راه‌یابی ۳۳ همدانی به بخش معارف مسابقات قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 3830459
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

راه‌یابی ۳۳ همدانی به بخش معارف مسابقات قرآن وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: آزمون بخش معارف قرآن و سیره معصومین مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود که در این بخش، ۳۳ نفر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همدان حاضر خواهند شد.

راه‌یابی 33 همدانی به بخش معارف مسابقات قرآن وزارت بهداشتطیبه شمس، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت ‌در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۶ بخش آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و ۲۴ رشته برگزار می‌شود، بیان کرد: مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۸ الی ۱۰ آبان‌ماه در همدان برگزار خواهد شد.

شمس با اشاره به اینکه جشنواره در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری و در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، گفت: بخش کتبی مرحله دانشگاهی این دوره از جشنواره، با شرکت ۹۸۰ نفر از دانشجویان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

شمس با بیان اینکه از میان ۹۰ نفر شرکت‌کننده در بخش آوایی مسابقات، ۴۰ اثر جهت داوری به وزارت بهداشت ارسال شد، گفت: در بخش هنری نیز ۱۵ اثر از استان در بخش‌های معرق، خوشنویسی، نقاشی برای داوری به وزارت خانه ارسال شد.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ادامه داد: آزمون بخش معارف قرآن وسیره معصومین بیست‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت، 8 مرداد ماه

به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود که در این بخش، 33 نفر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی همدان حاضر خواهند شد.

شمس یادآور شد: اعلام برگزیدگان و تقدیر از برترین‌های بخش معارف، آبان ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha