نفرات برتر مرحله استانی چهل‌ودومین مسابقات قرآن در البرز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3830643
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

نفرات برتر مرحله استانی چهل‌ودومین مسابقات قرآن در البرز تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از برگزاری اختتامیه چهل‌و‌دومین دوره از مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: راه‌یافتگان به مرحله کشوری مسابقات تجلیل می‌شوند.

نفرات برتر مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن در البرز تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز، حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: در مجموع ۱۲۳ نفر در این مرحله با هم رقابت کردند که از این تعداد ۵۶ نفر آقا و ۶۷ نفر خانم بودند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز تصریح کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات در البرز، ۲۷ تیرماه ویژه آقایان و ۲۸ تیرماه ویژه بانوان برگزار شد.

اشرفی گفت: «علی علیدوست»، در رشته حفظ ۱۰ جز، «سجاد بیات،» در رشته حفظ ۲۰ جز، «علیرضا سیفی» در رشته حفظ کل قرآن‌ کریم، «ابراهیم مرتضوی» در رشته اذان، «داود تقیانی»، در رشته قرائت ترتیل، «محمدرضا تقیانی»، در رشته قرائت تحقیق به ترتیب حائز رتبه اول بخش آقایان در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن استان البرز شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: در بخش بانوان نیز «غزاله جعفری» در رشته حفظ ۵ جزء، «عاطفه ابراهیمی» در رشته حفظ ۱۰ جزء، «الهام کیانی» در رشته حفظ ۲۰ جزء، «نوشین نانکلی» در رشته حفظ کل قرآن کریم، «غزاله سهیلی‌زاده» در رشته قرائت تحقیق، «مریم فتحی‌زاده» در رشته قرائت ترتیل و «زهرا محمدی» در رشته دعاخوانی موفق شدند با کسب امتیاز برتر به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در ادامه از برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به زودی این مراسم برگزار خواهد شد و نفرات برتر این مسابقات تجلیل می‌شوند.

وی در پایان از عدم افزایش سهمیه البرز برای راهیابی به مرحله کشوری مسابقات خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت استان، علی‌رغم رایزنی‌ها و نامه‌نگاری‌های متعدد سهمیه امسال البرز برای حضور در رقابت‌های مرحله کشوری افزایش پیدا نکرد.
انتهای پیام

captcha