ششمین جشنواره «ماه در برکه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3831227
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
در آران‌وبیدگل؛

ششمین جشنواره «ماه در برکه» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ ششمین جشنواره ادبی و هنری «ماه در برکه» همزمان با دهه ولایت و عید غدیرخم در سفیدشهر آران‌وبیدگل برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره ادبی و هنری «ماه در برکه» در آران‌وبیدگل برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ششمین جشنواره ادبی و هنری «ماه در برکه» همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیرخم همراه با بزرگداشت فقیه و عارف قرن ۱۲ هجری، ملامحمد نصرآبادی در شهر سفیدشهر آران‌و‌بیدگل برگزار می‌شود.

سعید ضابطی، رئیس ششمین جشنواره سراسری «ماه در برکه» از برگزاری ششمین جشنواره سراسری ادبی و هنری «ماه در برکه» با همکاری مجمع فرهنگی، شورای اسلامی و شهرداری سفیدشهر خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش شعر و دل‌نوشته با موضوعات غدیر و ولایت‌مداری، غدیر و فرهنگ انتظار، غدیر و فضایل امیرالمؤمنین علی(ع)، ولایت در منشور جمهوری اسلامی و ولایت و بصیرت است.

رئیس ششمین جشنواره سراسری «ماه در برکه» افزود: امسال بخش ویژه این جشنواره به کتاب‌سازیِ کودک با موضوع غدیرخُم اختصاص داده شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران‌و‌بیدگل با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار، 20 مردادماه سال جاری است، ادامه داد: مراسم اختتامیه و اهدای تندیس و جوایز جشنواره به برگزیدگان، دوشنبه ۲۸ مردادماه در شهر سفیدشهر برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به پایگاه اینترنتی https://aranbidgol.farhang.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن٠٣١٥٤٨٣٣٠٩٢ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha