فراخوان سی و چهارمین شب شعر عاشورا منتشر شد
کد خبر: 3832589
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

فراخوان سی و چهارمین شب شعر عاشورا منتشر شد

گروه ادب ــ فراخوان سی و چهارمین شب شعر عاشورا با موضوع حضرت علی اصغر و عبدالله رضیع (ع) منتشر شد.

فراخوان سی و چهارمین شب شعر عاشورا منتشر شدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ شب شعر عاشورایی فارس هرساله در ماه محرم با حضور شاعرانی از سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود و یکی از شخصیت‌های کربلا به‌عنوان موضوع سرایش اشعار انتخاب می‌شود که سی و چهارمین دوره این شب شعر، با موضوع حضرت علی اصغر و عبدالله رضیع (ع) برگزار خواهد شد.

براساس فراخوان اعلام‌شده مهلت ارسال آثار ۱۹ شهریورماه اعلام شده و این زمان غیرقابل تمدید است و مراسم شب شعر نیز ۱۷ و ۱۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند برای ارائه آثار خود به‌نشانی poemashoora@yahoo.com و برای کسب اطلاع از شرایط این دوره به سایت شب شعر عاشورا مراجعه کنند.

کتاب «سوره‌های صغیر عاشورا» اثر محمدرضا سنگری برای افزایش دریافت معنوی و ادبی شاعران معرفی شده است و در فراخوان امسال اعلام شده که شاعران عاشورایی محدودیتی از لحاظ فرم و قالب‌های ادبی ندارند و هر شاعری می‌تواند حداکثر ۳ اثر را برای شب شعر ارسال کند.

در این فراخوان تأکید شده، شاعران و نغمه سرایان عاشورایی باید برداشت‌های معرفتی خود را از حضور حضرات علی اصغر و عبدالله رضیع (ع) در عاشورا در قالب شعر بیان کنند و ذکر مشخصات کامل نام، شماره ملی، شماره تماس، نشانی، سن، تحصیلات و شغل همراه اثر الزامی است.

پی‌دی‌اف کتاب «سوره‌های صغیر عاشورا» را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha