رسانه‌ها سردمدار آگاهی‌بخشی به جامعه هستند
کد خبر: 3833556
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

رسانه‌ها سردمدار آگاهی‌بخشی به جامعه هستند

گروه اجتماعی - استاندار اصفهان گفت: تعامل با رسانه‌ها ضرورت دنیای امروز است و فرصت آگاهی‌بخشی به مردم را به خوبی فراهم می‌کند.

رسانه‌ها سردمدار آگاهی‌بخشی به جامعه هستند

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دیدار صمیمانه خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: تعامل با رسانه‌ها یک ضرورت برای دنیای امروز است، زیرا اصحاب رسانه نقش تعیین‌کننده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند و به همین دلیل است که سیاست‌مداران نیز اهمیت زیادی برای این قشر قائل هستند.

وی ادامه داد: امروز تعامل با دنیای پیرامون ما با وجود ابزارهای نوین ارتباطی رنگ دیگری به خود گرفته است و همه مسائل به روشنی و شفافیت هر چه تمام‌تر بیان می‌شود، بر همین مبنا دولتمردان نیز با رویی گشاده و آغوشی باز به استقبال صحبت با خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌روند، زیرا آنها را رکن چهارم دموکراسی می‌دانند.

استاندار اصفهان در نشست صمیمانه با خبرنگاران گفت: تعامل سازنده با نمایندگان رسانه‌های مختلف فرصت آگاهی‌بخشی به مردم را به خوبی فراهم می‌کند و از این طریق می‌توان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با اقتدار به نمایش گذاشت.

وی افزود: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی هستند و به نظر من هر فردی که این ناامیدی را ترویج کند، گناه کبیره انجام داده است.

رضایی تصریح کرد: با اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تلاش مدیران استان به دنبال بهتر شدن شرایط اقتصادی هستیم و جلسات متعددی را با فعالان اقتصادی داشته‌ایم که به خوبی مسائل و مشکلات آنها احصا شده و به زودی خبرهای خوبی در خصوص رونق واحدهای تولیدی به سمع و نظر شما می‌رسد.

وی اضافه کرد: فرهنگ پاسخگویی به شکل مطلوبی در بین مدیران استانی شکل گرفته است که برای نمونه می‌توان به جلسات هفتگی یکشنبه‌ها با صنعتگران، فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق‌مداری و رعایت انصاف در خبرنگاری از جمله اصول حرفه‌ای رسانه است که باید در این شرایط حساس بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha