اعلام ویژه‌‌برنامه‎های عید قربان در حرم رضوی
کد خبر: 3834245
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

اعلام ویژه‌‌برنامه‎های عید قربان در حرم رضوی

گروه فرهنگی ــ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه‌‌برنامه‎های جشن عید قربان در حرم مطهر امام رضا(ع) را اعلام کرد.

اعلام ویژه‌ برنامه‎های جشن عید قربان در حرم رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: همزمان با شب و روز عید قربان و آغاز دهه ولایت جشن‎های با شکوهی با حضور عموم زائران در حرم ملائک پاسبان رضوی برگزار می‏‌شود.

وی افزود: ویژه‌برنامه جشن شب عید قربان شامگاه یکشنبه، 20 مردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مداحی سیدحجت بحرالعلوم در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن روز عید قربان در رواق امام خمینی(ره) از ساعت 11 تا 12:30 با حضور خادمان امام هشتم(ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج ابوالقاسمی، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان و ذاکران اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) و اجرای گروه تواشیح از برنامه‌های این مراسم است.

شریعتی‎نژاد افزود: مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر نیز از برنامه‎های عید قربان برای زائران غیرایرانی است.

وی گفت: افزون بر برنامه‎های محوری که در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود، مراسم سخنرانی و جشن عید قربان ویژه بانوان نیز در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است که قبل و بعد از نماز ظهر و نماز مغرب برگزار می‎شود.

انتهای پیام

captcha