گروه بینالملل ــ دوره تربیت مربی قرآن که به کوشش نمایندگی جامعة المصطفی(ص) العالمیه در هند برگزار شده بود، همزمان با شب عید غدیر به کار خود پایان داد. 
به گزارش ایکنا از هند؛ دوره تربیت مربی روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم ویژه طلاب جامعة المصطفی(ص) العالمیه در شهر لکهنو هندوستان برگزار شد.
این دوره به کوشش مرکز قرآنی و حدیثی نورالمصطفی و نمایندگی جامعة المصطفی در دهلی از 18 مرداد (9 آگوست) آغاز شد و همزمان با شب عید غدیر در 28 مرداد (19 آگوست) به کار خود پایان داد.
19 نفر از آقایان با حضور در حسینیه تنظیم المکاتب و 60 نفر از بانوان نیز با حضور در جامعهالزهرا(س) شهر لکهنو در این دوره شرکت کردند.
بهروز یاریگل، قاری اعزامی ایران به هند، استاد این دوره بود.
انتهای پیام